Bad news

Mille har varit så upptagen,så jag avbokade designen och ska hålla utkik efter en ny.
Frågat en tjej nu,och hoppas hon svarar ja!
Det är så många som gör så fina gratisdeigner nu för tiden!

Fattar ni att det är OS typ dygnet runt nu?
Jag kollar nu på det.Men de är 7 timmar före oss,klockan hos dem är....6 på morgonen
Orka!
Hihi ^^

Jag har inte varit på så blogghumör i dag konstigt nog.
Liksom,jag har varit trött och fast det,varit med kompisar.
inget stoppar mej ^^

Så ska nog ta ännu en behövlig sovmorgon i morron.

Väck mej vid 12.


Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0