Bråk måste exitera!

Har ni någonsin tänkt på hur världens skulle vara utan bråk,krig utan bara fred.
Det skulle varit bra,men ändå ganska tråkigt.Man måste bråka ibland om man känner att ngt är fel!
Jag småbråkar med mina kompisar ofta,om småsaker,och i bland,bara i bland kan bråken bli stora.
Men inte ofta.Ibland tänker man:
''Kan inte allt bråk försvinna!''
och ibland
'Fy,vad tråkigt det skulle vara utan bråk''
Men jag säger inte att jag vill ha ett tredjevärldskrig med mina kompisar,utan bara säga ifrån ibland.
Så kan det ju va,om vi inte kunde säga i från,skulle världen vara hemsk!
Alla
skulle gjort det de bads om,alla skulle lydigt order.
inte så roligt va?
Så jag vill ha bråk,men inte för ofta.För mej räcker det med 1 i månaden,så själen kan frias,iallafall i några sekunder
Men jag vill aldrig såra någon av mina kompisar.Aldrig!.
Nu tänker ni nog
''Hon är ju helknäpp!''
Men ni måste hålla med.Man måste bråka ibland.

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0