Då fick man gäster!

Jag kom på att jag glömde säga till er,mina kära läsare,att min morbror har kommit nu :)
Men hur har er dag varit i dag?
Min har varit underbar!Förutom städningen såklart.
Jag har lyssnat på Musik,just nu ABBA,(man får ju förbereda sig tills filmen!)och mm.
Vet ni vad?
Jag har haft 15 besökare i dag.Första dagen med denna bloggen.
Kul att ni hittade hit ;)

Om ni vill ha extra mycket besökare,bli medlem på denna länken,jag lovar er,det är bra!
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Miemm

Ciao!


Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0