Dancing queen

Gud vad filmen vad bra alltså!
Man blev verkligen glad av filmen,man skratta faktiskt massor,och de gjorde rollerna så jädra bra! :D
Jag blev helt jävla galen i den,så ska köpa filmen,och har köpt skivan..
Jag är bara galen ;)

I morgon är det ju sista sommarlovsdagen också!
Vad tio veckor har gått fort!
Att jag har varit i Danmark,England,Värmland och alla de!
Kan knappt fatta att skolan börjar snart.

Tidigare i dag var jag med Anna,i ca 2 timmar,men det är ju bättre än inget ;)
Vi kastade pil på Darin,hoppade studsmatta och försökte installera sims 2 på min dator igen.
Men det gick inte bra,för min laptop tål tydligen inte sims,och hur ska den då tåla Sims 3 ? :(

Scenen jag gillade mest i filmen Mamma Mia! var nog när de sjungde Dancing Queen.
Alla kvinnor,och glädjen :)
VIll vara där :D
Min favoritskådepelare i filmen blev faktiskt Amanda Seyfried,och vet ni en sak?
Både Benny och Björn var med i filmen en snutt! :D
        
                                  

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0