Min nya tavla

God Morgon!
Jag kan börja dagen med att säga,att jag är dötrött.
Såklart kom ju en jävla fluga och satt sig på mej,klockan 9.15,så jag fick somna om i soffan till klockan 10 någonting.
I dag var det meningen att jag skulle föjla med mamma till Allum,men jag sa nej först,och när hon hade åkt,ville jag.
Är det inte typiskt mej?

Jag tänkte lägga in en bild på min nya tavla som hänger över min säng nu.
Pappa och farfar sätter upp kaklet i vårt nya kök nu också.
Ska jag kansker lägga in en bild på det?
Ses senare sötnosar :)

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0