Moppeder

Nu dröser det in med kommentarer,så behöver nog svara,och kolla igenom allihopa.¨

Men som jag nämnde tidigare,så var vi och hämtade Adams moppe idag.Han har redan provåkt på gatan,och jag blivit skjutsad av min pappa.
Hahah :P

Anna kom hem i dag,och gissa att jag blev glad!
Så home sweet home!
Hoppas vi är med varandra i morgon.
Jag och hon fick komma till ngra av våra grannar,som fått två underbara kaniner.De väger typ inget.'
Gud vad de var söts <3

Adam och Johan var och hyrde film,så jag bad de hyra en komendi till mej,och det blev en liknade The hot chick som heter 
''He's the girl''

Hoppas den är bra ;)

Kanske ska skriva en recention senare?




Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0