Nu är ...

Nu är jag faktiskt stolt över mej själv!
Äntligen har jag slått mitt rekord på 07.34 och istället blev 07.20!
Så jag har gjort allt.Borstat tänderna,borstat håret,tagit på mej kläderna,bäddat och ätit frukost!
Jag har inte ätit frukost innan skolan,förutom i förskolan!

Ska hinna göra dagens,så ska börja nu ;) 

Kläder: Min favorit dress.
Smink: Inget 
Frisyr: Borstat sängrufs.
Bild: 
Läsning: Schemat för i år säkert :P 
Låt:Lay all your love on me-Amandra Seyfried,Dominic Cooper.
Mat: Cheerios till frukost ;)
Vill ha: Nikon D40 <3
Favorit: Min skolväska! 
Köp: Inget 
Humör: Glad :D
Göromål: Gå till skolan! 
Borde: Slappa,och ta det lugnt...
Längtan : Linnéa,Jag,Otto,Anna ska ju vara med varandra ngn dag,innan Linnéa flyttar!
Beroende: iPoden + musik
Roligaste: Vännerna!
Tråkigaste: Inget :D

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0