Pojkflicka

Ni som har läst min blogg länge,eller känner mej vet att jag är som en pojkflicka.
Jag gillar Action spel,mordspel osv.
Jag gillar också snygga killar ;)
Jag umgås mest med killar,för jag kan vara mej själv med dom.Och i dag var jag med mina killar Jesper och Linus.
Vi spelade Sly 2,som vi klarade en nivå på,äntligen.

På tal om annat,så ända sen Danmark,har jag haft vatten i öronen,och det är så äckligt och gör ont!

Ska ni se Cold Case klockan nio på femman,min favoritkanal?

Det ska i allafall jag!

Det är så skojjigt att se på :D

Visst,morden kanske inte är så kul,men att se hur de såg ut förut,och nu är roligt :)


Hihi ^^




Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0