Rent och skööönt.

Nu är äntligen Windows Vista installerat.
Tog lite tid innan det blev installerat,för att vi behövde kopiera mina bilder,osv...
Men tillslut så blev det slut,så man kunde börja installera,jag kan inte sluta säga det,Windows Vista.
Och det blev Windows Vista Ultimate ,den bästa av dom alla :)
Så nu har jag hunnit installera MSN,och iTunes så man har det nödvändigaste på datorn.
Har typ....nada,på min dator :)
Skönt!

Jag blev lite sugen på att se på Vänner igen,eftersom min digitalbox inte funkar längre,mystiskt nog,sedan jag flyttade tvn,så i går hade jag inte lite,men mycket tråkigt eftersom Farmor och Farfar tog över tvn när de var här i går,när mamma festade loss :/

Avis!

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0