riesen är gott heheh

Jag har börjat få känsla för Riesen,det är så gott med mörk god choklad och seg innuti.
Hihihi

Kan äta i timmar,utan att svimma :P
Fast den gången jag åt en Riesen´,och den drog ut en tand,som inte var lös,så varit lite rädd sedan dess,men inte längre.

Jag har installerat Safari nu också,jag tycker det är mycket bättre än Mozilla,och snyggare än vanliga explorer.Man kan också ha flikar på,och jag har redan med bloggar,men det negativa är att man inte kan kopiera in bilder :'(

Jag har inte bloggat i dag heller,för jag var med jesper och linus till klockan blev middag,och han itne blogga tills nu,då scrubs började.
hm...

det jag vaknade av i dag var först borrning,sedan sarahs HÖGA pip,sedan sa farfar att anna satt på trappen!
så jag rusade upp,och där satt hon på sin trappa.hennes f och f hade lämnat henne där,medan de gjorde lite ärenden.
tur för mej ;)

ska nog kila och ta lite vatten nu x)

ciao!


Kommentarer
Postat av: Jakob (svar)

bara bra tack, sj? :D kommentera så mycket du bara orkar i inlägget är du snäll, tack så otroligt för hjälpen emma! :)

2008-08-12 @ 23:03:16
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Tyra

hejhej; jo det är bra :)

sj?

2008-08-12 @ 23:07:03
URL: http://tajraab.blogg.se/
Postat av: LieMie

Nemen hejsan! Allt bra hoppas jag! lustigt att man stöter på folk som man känner igen lite titt som tätt här i bloggdjungeln. :) Mvh LieMie

2008-08-12 @ 23:48:44
URL: http://liemie.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0