Sightseing in Miem's room!


Vi börjar i Hallen.Innanför dörren,framför ser man vardagsrummet,fär jag spenderar mycket tid xD

Om man går vänster så kommer man till en annan ''hall''där trappan till källaren går,toaletten är,mamma och pappas rum,och rakt fram,mitt rum.
Nu går vi in!

Ja,nu är jag precis på listen till mitt rum.Sängen rakt fram,över min stjärnvinst från Liseberg,och vid sidan Sarah under fönstret.Och min hjälte,Fläktis :P

Om man vänder sig vänster,så ser man min datorhörna.Med TVn,skrivbordet,och datorn.
jag kan erkänna att det är stökigt!

Ska städa ordentligt snart.

Hoppas du gillade detta.
Vad tycket du om mitt rum egentligen?
Kommentera :P

Om du vill att jag ska visa hela huset ngn gång,säg till! :D





Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0