Skrämda lilla jag.

Jag hatar i bland att ha en blogg.
Jag älskar att skriva,men i bladn har man bara bloggtorka.
Just nu har jag drabbats av den sk bloggsjukdomen.

Om ni så vill veta vad jag gjort i dag som du nog vet,om du läst innan,så var jag på kalas i dag hos mammas kusin.
Han fyllde fyrtio.Min en månad gamla syssling kom också.Så söt var hon.
Fast hon sov hela tiden,han hon bajja.I sömnen.

Jag skulle också på GAISmatchen,men vi gick inte för Jesper och Linus inte skulle gå,och det var inte jättebra väder,så vi struntade i det.Jag ringde Jesper & co när jag kom hem istället.Som vanligt spelade vi PS2.

Vi gjorde också hemmagjord pizza i dag.Fast inte helt hemmagjord,utan kanske deg från ICA.
Den som går på reklam nu,som är såååå god!
Jag vet,jag är en liten gris

Nöff Nöff!

Kollade också på National Treasure 2.En bra film,men det blev liiite otäckt i slutet.
Skrämda lilla jag.

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0