Vindruvsmonster

Vilken panik jag fick förut!
Jag skulle överföra massa saker från pappas extrahårddisk,och då drog jag ut sladden,för jag ångrade mej,och då försvann hela D-Disken!
Med mina spel,uppgifter osv.
Så jag fick panik,ropade på pappa,men han var ju inte hemma,så ropade på mamma.
Mamma fattade inte heller,men tillslut så kom jag på att man kanske skulle starta om datorn,jag gjorde,och sedan kom den tillbaka.
Vilken panik!

Men nu har jag ingen panik,och sitter och kollar på nästa Days på norska,och äter snart upp hela paketet med vindruvor.
Jag gillar att äta gröna vindruvor innan jag ska göra ngt pirrigt.
I morgon är det pirriga skolan och Adina! :D

Så ska mysa lite till nu,så ses vi i morgon :D

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0