Om dagen!

I dag fyller :
Hannah Graaf år!

i dag för 11 år sedan dog:
Diana, prinsessa av Wales, död i bilolycka.

Aldrig igen!

Nu är jag klar med bilderna.
Det var ganska jobbigt faktiskt..
Ska inte göra om det tror jag..

Nu kommer ...

Nu kommer mina favoritbilder :D


Adina och Anna på väg ner.

En underbar bild ;)

'Help us''

I belive i can flyyyy!

Nu ska jag scrolla igenom alla bilder,och döpa dem,så love you all <3

hej hej! :D

Hej mina älsklingar!
Snart kommer Ronja hit,så ska hinna blogga snabbt! :)
Jag har inte flyttat min stora bak på hela dagen,och spelat sims,med Vänner vid sidan på TVn.
Sett 3 säsonger sedan i går.
Hahha ^^

Jag håller på att ta in alla fina bilder på Adina och Anna också,så ska lägga in de lite senare ;)
Vi hade verkligen kul den dagen.Härliga minnen :)

Ronja är en underbar ängel ( hon är ju det anyway ) och tar med sig Jorden Runt till mej,innan jag hittar det :D
Så äntligen ...
*Trummor*

Sarah piper som attan,så ska ta upp henne nu ;)

Love<3

God natt!

Nu ska jag snart göra mej i ordning,se på Vänner och sedan Scrubs,så tänktw blogga lite inna.
Jag har inte bloggat mycket,för jag installerade mitt Sims,och har inte kunnat sluta spela än.
Men jag hade ju fått ngt paket,och det var min lilla pappa som hade beställt en tröja till mej (se bild)
Jättefin och passade mej perfekt!

I dag var jag med Ronja,och vi hade jättekul!
annars har jag bara spelat sims 2 hela dagen.
Simsnörd ;)

GOd natt :D

Dagens dummaste (hitills)

Jag ska fixa en ny kategori!
Dagens dummaste

Nu är det faktiskt två styckna i dag,jag och Ronja har huvudrollen i dag.
Vi kan börja med min.

Vi skulle installera Sims 2 Arbetsliv,och jag öppnade fodralet för att skriva in koden,och då var skivan borta!
Men såklart så låg den ju i redan,så det är verkligen dagens dummaste!

Ronjas nu.
Ronja skulle ringa sin mamma,och innan dess insåg hon att hon hade glömt att hennes mamma inte var hemma!
hahah xD

Hemma

Nu är jag äntligen hemma från skolan,och fick ett paket i min lilla brevlåda.
Vad som var i får ni se sedan!
Anna har sin kamera,och min kamerasladd är borta,och detta hände :

Jag :  Kan jag få låna din kamera och ta kort.
Anna : Tacos ?
*Skrattar i hjäl mej *


Hahah ^^


Hej mina älsk <3

Hej mina älsklingar!
Har ni någonsin inte kunnat komma på en rubrik ?
Det är mitt problem hela tiden! Hälften av tiden jag ska göra ett blogginlägg,handlar om att jag ska komma på en rubrik för inlägget.Det ska vara spännande,och roligt samtidigt,så besökare kommer fram!
På tal om besökare,jag undrar vilka ni är!
Vad heter du ?
Var bor du ? (närheten av ngt duger )
Hur gammal är du ?

Skulle vara jätteglad om du svarade :)

Men ska berätta lite om dagen också!
Jag har nog gjort det som andra gör de här dagarna,varit i skolan.
Vi hade ju sovmorgon i dag,och fy vad det var skönt!
Till tio på morgonen,det var verkligen skönt.Fast den andra gruppen i vår klass,hade bara till kvart över ni,för att de hade hemkunskap och inte vi.Så sovmorgon till tio för oss ;)
Efter skolan var jag med Hanna,Otto,Anna och mej själv då hemma hos Hanna.
Vi hade jättekul,fast en liten mic ramlade ner,på ett spegelbord,och micen gick sönder.
Så det var lite synd :/

Jävlar vilken magont.....


Hej älsklingar!

Hej mina älsklingar!
Precis när lilla Maria börjar blogga igen,slutar Linnéa blogga :(
Så typiskt,tycker ju hon skriver jättebra..

På tal om ngt roligare,har jag varit med Ronja och Anna i dag.Och fy vad vi hade kul!
Jag kommer inte i håg allt,men vihade verkligen kul!
Hoppa,lekplatsen.
Ända tills klockan 20.00.
Hihi,lite sent ^^

Ska lägga mej nu egentligen,men slappar lite för det är sovmorgon i morgon!
Klockan 10oo börjar min grupp.
Gööötttans :D
Så ska vara hos Anna nio,så ska vi vara lite med varandra,innan vi drar till skolan klockan tjugo i tio.


Good night!

WIIIIE!

Marias blogg har äntligen ''öppnat'' igen!
Hon har varit off jättelänge.
Love maria!


Arbogatyskan skyldig

Arbogabarnen som blev mördade av ngn,har avslöjats i dag på Aftonbladet.
Tyskan,Christine,blev dömd skyldig i dag av rätten.

Mördaren!!!!!!!!!!!!!!!!!

?vi måste ge oss av? | ?Jag kommer alltid vara Max och Sagas mamma, men det är svårt att veta hur det kommer bli sen, vem jag kommer vara?, säger Emma Jangestig. Nu ska hon och sambon resa bort. ?Det kommer att vara svårt, men vi måste?, säger hon.
Söta mamman :)

REST IN PEACE MAXIMILLIAM OCH SAGA

INGEN REKLAM TACK!

Hej mina älsklingar!
Jag vet att ni är mina änglar,men snälla,sluta göra reklam.
Jag har fått kanske ´7 styckna med reklam.
Snälla,sluta!

Paus

Hej mina älsklingar!
Nu är det bara en lektion kvar,och sedan äntligen lunch!
Vi äter så sent,så man blir så hungrig.
JAg och Adina svälte näsdtan i går.Vi äter ju klockan 12.10.
Hur kul är det?!

Ich!

Sem hemma ♥

I Skolan

Hej mina älsklingar!
Nu sitter jag i skolan,med Moa brevid mej.Vi har precis varit på Arosenius,och det var skitpinsamt!
Som Ronja sa,Vi känns som turister!
Alla bara stirrade,och jag såg Emelie,men hon hälsade inte :/
Jaja ^^

Men innan hade vi världens tråkigaste lektion.
Gympa

Ich!
Moa fick ont i foten,så vi fick gå,och vi kom när det var fem minuter kvar till lektionen,så dusch,kläder och iväg.
Men så gick klockan fem minuter fel :/

Ska nog kolla lite bloggar innan Engelskan :D

Love!


Blogg sweet blogg.

Hej mina älsklingar!
Ledsen att jag inte har varit jätteaktiv de senaste dagarna,men som valigt har jag haft så roligt!
Igår var jag med Jesper och Linus och hade jättekul med vattenballonger.Jag vet att jag är barnslig,men ibland är det faktiskt rolig,och helt ok!
Jag och Jesper kastade en ballong mellan varandra,och jag fångade den lite dumt,så hela ballongen exploderade över hela mej.
Klumpiga mej :)

Skolan började ju idag också,och den var la lite sådär.Vi hade ju inte CD,utan lilla Pia-Marie,Emelie's gamla lärare,och Therese.CD är mycket,vad ska man säga,gladare på lektionerna!

Men iallafall,så var jag med Anna och Adina efter skolan , och vad vi hade så roligt!
Vi tog lite fjollbilder,men jag tyckte de blev snygga,alla utan mej såklart.

Men i morgon händer det saker.
Adam åker äntligen bort,till lägerskolan i morgon,och jag är ensam med mams och paps hemma.
Skööönt.Inget bråk.
Men tyvärr är det ju såklart gympa i morgon.
Wiie. :(

Sorgsen

En sorgsen video om en flicka,skapad i sims 2.

Rent och skööönt.

Nu är äntligen Windows Vista installerat.
Tog lite tid innan det blev installerat,för att vi behövde kopiera mina bilder,osv...
Men tillslut så blev det slut,så man kunde börja installera,jag kan inte sluta säga det,Windows Vista.
Och det blev Windows Vista Ultimate ,den bästa av dom alla :)
Så nu har jag hunnit installera MSN,och iTunes så man har det nödvändigaste på datorn.
Har typ....nada,på min dator :)
Skönt!

Jag blev lite sugen på att se på Vänner igen,eftersom min digitalbox inte funkar längre,mystiskt nog,sedan jag flyttade tvn,så i går hade jag inte lite,men mycket tråkigt eftersom Farmor och Farfar tog över tvn när de var här i går,när mamma festade loss :/

Avis!

Vista

Sorry att jag inte har skrivit i dag,men varit lite upptagen med att vara med Jesper och Linus idag.
Vad kul vi hade också!
Jesper och Linus hade med sig vattenballonger,så det var det vi sysselsatte oss med idag.
De mesta,*host*alla*host*,hamnade på  marken,på linus,eller mej.
Men vi hade kul iallafall,men i bland blev det lite bråk ^^

Pappa's jobb har sagt att snart alla ska ha Windows Vista på alla jobbdatorer,och då fick pappa en skiva med alla vista,och jag fick av pappa,Windows Vista Ultimate,den bästa :D
Ska blli kul...Den är klar snart,så ska blogga därifrån lite senare.

SneakPeak

TeSTar;)

Följ min blogg med bloggkoll

Thank god it's friday!

Vad skönt det är med Fredag!

Visst,jag har bara gått i skolan i två dagar,men ändå.
Jag vill sova!
Men på Onsdag,så blev språkläran inställd,så min grupp,3,får sovmorgon till klockan 10oo på Onsdag,och grupp 1 får sovmorgon till 9.I5!
Hahah!
Vi fick längre sovmorgon för att de har Hemkunskap på Arosenius klockan 9.15 och våran lektion börjar tio,så det är väldigt skönt.

I dag gick mina skor sönder,så fick slänga dom i soptunnan hos sjuksystern,är vi slappade,så gick hem barfota.
Ganska skööönt i solen :D




Lite skönare

Jag är så himla hungrig!
Mamma och pappa städer,men har fixat med köttet,och satt in potatisen,men det luktar så gott,så jag snart kommer tuppa av för jag är så hungrig!

Så jag tänkte blogga lite,så jag tänker på annat.
Jag var ju med Ahm i dag,om du ser förra inlägget på EDIT,och vi hade kul med frågesporter och gick tilll bibblan,för hon skulle lämna sin bok,men jag blrv hungrig,åh nej,nu nämnde jag det ígen...
Så jag hoppade på cykelen och tog lite yogurt hemma.
Och nu vill jag verkligen ha mat!


Gjort om i mitt rum också,flyttat TVn,och gjort min ''vägggaderob'' till den enda gaderoben.
Känns lite skönare.

Lonely

Jag har tråååkigt!
Anna's kompis Johanna,skulle komma,så jag är lite ensam.
Ska vara med Adina ngndag också,och vi har fått bra kontakt i dag.
Hon tar också Linnéas plats i gruppen,och vi ska få lite nya ämnen i skolan också.
* Hemkunskap <3
*Språklära.

Jag vet inte vilket språk jag ska ta,jag tänker på franska eller spanska,men kan inte bestämma mej.
Får se hur det går :)

EDIT : Ahm och jag chattade,och bestämde tills i morgon,och idag,så sitter på bibblan med henne nu ;)

Nu är ...

Nu är jag faktiskt stolt över mej själv!
Äntligen har jag slått mitt rekord på 07.34 och istället blev 07.20!
Så jag har gjort allt.Borstat tänderna,borstat håret,tagit på mej kläderna,bäddat och ätit frukost!
Jag har inte ätit frukost innan skolan,förutom i förskolan!

Ska hinna göra dagens,så ska börja nu ;) 

Kläder: Min favorit dress.
Smink: Inget 
Frisyr: Borstat sängrufs.
Bild: 
Läsning: Schemat för i år säkert :P 
Låt:Lay all your love on me-Amandra Seyfried,Dominic Cooper.
Mat: Cheerios till frukost ;)
Vill ha: Nikon D40 <3
Favorit: Min skolväska! 
Köp: Inget 
Humör: Glad :D
Göromål: Gå till skolan! 
Borde: Slappa,och ta det lugnt...
Längtan : Linnéa,Jag,Otto,Anna ska ju vara med varandra ngn dag,innan Linnéa flyttar!
Beroende: iPoden + musik
Roligaste: Vännerna!
Tråkigaste: Inget :D

Upp och hoppa!

Jag ställde väckarklockan på klockan tio i sju,och jag ska äta frukost nu,borsta tänderna.
Jag har redan tagit på mej kläderna och hinner blogga!
Nytt rekord ^^

Ha en underbar skoldag!

Good bye summer!

Nu kommer sommaren ta slut.När jag vaknar,är den slut.
Död,kaputt.
Men bara ngra veckor till höstlovet i allafall.
Men i morgon börjar vi 08.15 och slutar klockan 11.30 eller halv elva.
Jag hoppas att dagen i morgon blir helt fantastiskt.

Hej då sommar!

Vindruvsmonster

Vilken panik jag fick förut!
Jag skulle överföra massa saker från pappas extrahårddisk,och då drog jag ut sladden,för jag ångrade mej,och då försvann hela D-Disken!
Med mina spel,uppgifter osv.
Så jag fick panik,ropade på pappa,men han var ju inte hemma,så ropade på mamma.
Mamma fattade inte heller,men tillslut så kom jag på att man kanske skulle starta om datorn,jag gjorde,och sedan kom den tillbaka.
Vilken panik!

Men nu har jag ingen panik,och sitter och kollar på nästa Days på norska,och äter snart upp hela paketet med vindruvor.
Jag gillar att äta gröna vindruvor innan jag ska göra ngt pirrigt.
I morgon är det pirriga skolan och Adina! :D

Så ska mysa lite till nu,så ses vi i morgon :D

Nikon d40

Jag vill så gärna ha den!
Så snygga bilder tar den!
Hoppas jag har råd med den innan Jul,annars önskar jag mej en till Jul eller min födelsedag 6 dagar senare.
Då har jag kanske ngra pengar över :P



Dagens

Kläder: Mina favorit byxor,med min svartvita tunika.
Smink: Inget
Frisyr: Sängrufs
Bild:
  
Läsning: Ska nog kanske läsa Systrar i Jeans i dag.
Låt:Our last summer-Colin Firth,Amandra Seyfried,Pierce Brosnan,Stellan Skarsgård
Mat: Pasta med köttbullar.
Vill ha: Nikon D40 <3  
Favorit: My friends <3
Köp: Inget
Humör: Glad :D
Göromål: Ta en promenad...
Borde: Ta en promenad...
Längtan: Skolan i morgon!
Beroende: iPoden
Roligaste: Ledig!
Tråkigaste: Inget :D

Honey,Honey

Jag sitter bara här och möglar,men jag chattar iallafall med Otto och Linnéa.
Anna skulle duscha,så har lite trökigt.
Hahahah :P

Bjuder på min favoritlåt från Mamma Mia så länge :P


Jävla ben!

Mitt ben gör så,ursäkta,JÄVLA ont.
Har haft himla problem med att sova inatt.Och i morgon börjar skolan också.
Hoppas det hinner bli bättre innan dess.För jag vill inte sitta och lida på lektionerna.Men mamma tror det är typ växtvärk,men i så fall,varför har jag det bara i mitt vänstra ben,och inte i högra?
Kan knappt gå på benet längre.
jo,på ett speciellt sätt kanske,men det hjälper bara lite.
''That's to bad''

Sista dagen...
Vad ska man göra?Skämma bort sej?
Jag är ju en liten nörd,så jag har köpt en väska,packat väskan,och tagit fram kläder.


Jag chattar också med Moa,och hon vann tre biljetter till Rix fm festival ( VIP!)
Så hon har ätit muffins med måns,och tagit kort med massor.

Lyllos henne :P

Men ska nog äta frukost snart,eller ngt sådant :)



Läggdags

Min mamma tvingar mej att lägga mej nu,för att skolan börjar i övermorgon,så ska lägga mej tidigare.
Gooooooood natt!

Dampar sönder

Sitter och dampar sönder högtalarna med ABBA musik nu xD

Dancing queen

Gud vad filmen vad bra alltså!
Man blev verkligen glad av filmen,man skratta faktiskt massor,och de gjorde rollerna så jädra bra! :D
Jag blev helt jävla galen i den,så ska köpa filmen,och har köpt skivan..
Jag är bara galen ;)

I morgon är det ju sista sommarlovsdagen också!
Vad tio veckor har gått fort!
Att jag har varit i Danmark,England,Värmland och alla de!
Kan knappt fatta att skolan börjar snart.

Tidigare i dag var jag med Anna,i ca 2 timmar,men det är ju bättre än inget ;)
Vi kastade pil på Darin,hoppade studsmatta och försökte installera sims 2 på min dator igen.
Men det gick inte bra,för min laptop tål tydligen inte sims,och hur ska den då tåla Sims 3 ? :(

Scenen jag gillade mest i filmen Mamma Mia! var nog när de sjungde Dancing Queen.
Alla kvinnor,och glädjen :)
VIll vara där :D
Min favoritskådepelare i filmen blev faktiskt Amanda Seyfried,och vet ni en sak?
Både Benny och Björn var med i filmen en snutt! :D
        
                                  

Mamma Mia!

Nu är det snart dags att gå till bussen,så man kommer itll Bergakungen,och mamma mia! :D

Som jag ...

Som jag lite nämnde i förra inlägget,så ska jag äntligen på Mamma Mia i dag!
Men nu sitter jag hos Anna och bloggar,för första gången på lääänge.
Jag älskar hennes tangentbord :)

Men ska prata lite med anna ;)

Dagens

Kläder: Orange Tunika med byxor.
Smink: Inget,jag hatar smink på mej! 
Frisyr: Ska borsta håret. 
Bild:  Är på farmor och farfars dator,så just nu ingen ^^
Läsning: Texten på Scrubs 
Låt: In love with a girl
 Mat: Inget,hitills
Vill ha: Nikon D40 <3
 Favorit: Mamma Mia i dag!
Köp: Inget köp idag ne :P 
Humör: Sisådär,Adam var taskigt och väckte mej flera gånger... 
Göromål: Komma med 15.17 bussen
Borde: Gå en lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång storpromenad 
Längtan: Tills skolan faktiskt.Saknar friends <33 
Beroende: Popcorn,som jag kan få i dag :D
Roligaste: Mamma Mia!
Tråkigaste: Fick in sova :'(

NY DESIGN!

Nu har min nya underbara design av Sannah kommit.
Ihhh vad fin den är :D

http://www.saanzil.blogg.se


Tack Sannah :D

Egobilder,men exotiska

Tog lite sköna bilder förut..
Fin?
Hann bara ta en 



Man kan inte lura henne!

Linnéa,hon gjorde mej ett spratt häromdagen,och då ville jag hämnas.
Det gick inte så bra..

e.svärd,denendaavdenenda(A) säger (01:07): vill du veta en rolig bloggerska ? :D 
Nikon D40 (L) säger (01:07): mm? :D 
e.svärd,denendaavdenenda(A) säger (01:07): hon bloggar skitbra!.D 
Nikon D40 (L) säger (01:07): äre du? 
e.svärd,denendaavdenenda(A) säger (01:07): FAN! hahahah :P

A little pic

En liten bild som jag redigerade i Photoshop.
Not nice,men duger ^^



Soon forgiven..

3 sanningar om mej

 SANNING 1 : Jag är verkligen mörkrädd!

 SANNING 2 : Kan äta mat mitt i natten,om jag har lust.

 SANNING 3 : När jag har tråkigt,kan jag vara en idiot.

hahah ^^


GJORT OCH SKRIVIT AV MEJ!

Hungrig

Ska nog ta en liten yogurt innan läggdags..
Om 3 timmar...

Do you wanna know a secret..?

Vill du?
Jo,våran familj har bestämt två saker,en sak har vi tänkt på.

VI SKA :

♥ - Åka till London
♥ - Åka till London år 2012 vid OS och kolla ^^

VI SKA KANSKE:

♥ -  Go to Paris!

Avvardeci!

Istället för det

Jag lider för tillfället av bloggtorka,så ett litet dagligt ''test'' får ta över kvällen.

Kläder: Gina tricot tunika,med ÄIK jacka över,lite slappt.
Smink: Inget,jag hatar smink på mej! 
Frisyr: Sängrufs,har inte orkat borsta håret i dah.
Bild: 

 
Läsning: Min FRIDA tidning 
Låt: I kissed a girl-Katy Perry.Vem har missat den?
Mat: Havregrynsgröt,makaroner med korvstroganof. 
Vill ha: Nikon D40 <3
Favorit: Datorn och Sarah :D
Köp: Inget köp idag ne :P 
Humör: Sisådär,vaknade av att farfar smällde upp dörren klockan 12.30...=( 
Göromål: Inget faktiskt.
Borde: Gå en lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång storpromenad 
Längtan: Tills skolan faktiskt.Saknar friends <33
Beroende: Maltesers.Men får inte ta *snyft*  
Roligaste: Rummet :D
Tråkigaste: Skulle fått lilla sc´rubs i dag,men ne pp :(

Bloggtorka!

Bloggvatten,bloggvatten.
Dör av bloggtorka.
Bl..ogg..vatt....EN!

Hahah,idérna ör helt döda.
Förut så kunde jag blogga om ingenting,nu kan jag inte blogga om Någonting!
Jag saknar bloggkunnandet.Men det är nog bara för dagen,det brukar vara så med bloggtorka.

Ska släpa mej vidare i bloggsdjungeln nu,så Ciao!

Kattungar :)

I dag har jag inte varit på hugget att blogga,men ändåså fått 58 besökare.
Så det är ju roligt :P

Så ska gottgöra er genom att blogga nu ;)

Jag ´har varit med Anna och ngra grannar idag,vi var hos de andra grannarna,och vi hade Joel,Sarah,Kastanj och Polly där.
Kastanj och Polly är deras söta kaniner de fått för 1 vecka sedan.
Så gosade med alla djur,men Sarah kom i en djurfajt med Kastanj och då fick jag gå hem 
Jajaj :P

Åkte till Franzén,och fick träffa de underbara kattungarna som föddes i Onsdag.
De var bokstavligen så små som min hand!
Ihh¨,vad söta :D

Men vi var där för att få lite Scrubs till iPoden,men det funkade inte ;(

Men måste fixa med lite saker,så ser sedan :D

Ny design!

Jag ska få en underbar design av en underbar bloggare/designskapare.
Men vem det är,får du se när den är installerad... :P

Moppeder

Nu dröser det in med kommentarer,så behöver nog svara,och kolla igenom allihopa.¨

Men som jag nämnde tidigare,så var vi och hämtade Adams moppe idag.Han har redan provåkt på gatan,och jag blivit skjutsad av min pappa.
Hahah :P

Anna kom hem i dag,och gissa att jag blev glad!
Så home sweet home!
Hoppas vi är med varandra i morgon.
Jag och hon fick komma till ngra av våra grannar,som fått två underbara kaniner.De väger typ inget.'
Gud vad de var söts <3

Adam och Johan var och hyrde film,så jag bad de hyra en komendi till mej,och det blev en liknade The hot chick som heter 
''He's the girl''

Hoppas den är bra ;)

Kanske ska skriva en recention senare?




God morgon!

Jag började dagen med att pappa boktavligen släpade mej upp,för kanske 10 minuter sen.
Jag somnade ganska sent i går,och då vaknade jag sent också.
Så till slut släpade pappa upp mej :P

Adam har ju varit på LAN i 2 dagar,så  han ligger isoffan och är halvdöd.
Jag kom med kastrullock,och han vaknade inte.
Gissa vem som sover räv.


Men jag måste äta innan vi ska hämta Adams mopppe/min framtida moppe.

Sängen,sängen!

Snart dags för sängen.
Jag tror också jag ska kolla om GGboken har kommit än.
Efter det kommer jag nog läsa.

Alltså boring..

Lägg till mej på bloggkoll.com!

My new room

Jag lovade att visa ngra bilder,så här kommer det,i dålig kvalité!



Från katastrof till underbart :D

                                                             

Blairstil

Jag nämnade att jag hade köpt en liten klänning va?
Jag tycker den ser lite ut som Blair's skoluniform i Gossip GIrl.
Fast i svart.
Vad tycker du?

Kappahl 
179:-



Design!

Hje igen änglar.
Jag undrar bar aom ngn har lust att göra en liten design till mej?
Skulle bli evigt tacksam då!

Kommentera eller skriv till min email:
[email protected] 

Kramizar :D

Mätt som en plätt!

Jag hatar det.Är mätt efter all mat.Choklad pudding blev det faktiskt,rätt till dej Michelle ;)
Men mamma hade glömt bort efterrrätten,så jag gjorde mina kakor,och samtidigt jag gjorde dem,såg jag att vi hade kvar chokladpudding,så jag åt båda.
Jag kommer ju gå upp hundra kilo snart ^^

Madonnas show från London är ju på tv nu,så sneglar på det ibland på min tv.
Väldigt coolt när lilla discokulan ''exploderade''

Hahah :P

En ny tradition

Ja,medans jag sitter här inviger mamma den nya traditionen.
Trerättersmiddag på lördagar.
Förrätt i dag blir räkcocktail(mums!),varmrätt blir Oxfilé med potatis(MUMS!) och efterrätt vet jag inte.
Men jag ska iallafall vila tills dess.
Jag vet,jag är lat :P

Många i arkivet!

Vad många som scrollar och bläddrar i min blogg nu!
Blir glad för det,det är ju bevis att ni inte bara spammar :D

Grattis tjejen!

Grattis själva Madonna på femtionde födelsedagen!
Men ingen har la missat det...eller?



Slänger in ett litet inlägg

Ska snart duscha,så tänkte slänga in ett litet blogginlägg innan.
Eller blir det stort..?

Ja,i dag har iallafall Jesper varit här och varit med mej.Vi tog en liten cykeltur,för min mamma tvingade oss såklart.
Men det var varmt och soligt ute,så inga problemo  ;)
Men Jesper,olycksfågeln,lyckades såklart komma in med foten i hjulet/kedjan och började blöda lite.
Jesper har alltid otur med mej,eller innan.En gång kom han till mej alldelles blodig,för han hade ramlat med cykeln,utanför oss.
Ska nog ´komma på ngt mot det ^^

Jag ska fixa lite före och efter bilder snart,om rummet,så ni får se skillnaden.
Tro mej,det jag har nu,är mycket mysigare :)

Time for shower!
And mayby a coke... =P

Som Linnéa* sa,jag syndar inte,jag unnar mej ^^


www.Nienna.webblogg.se

Änglarna från Sverige

Jag vet att man ska be änglar om hjälp,så ska göra det nu :)
Vill ni bli medlem här?
I så fall,så är ni mer änglar än ni redan r <3

http://www.gratisgen.se/?ref=91820

Måste ju skriva ngt vettigt!

Ja,vad ska man skriva?
Jag har ingen aning faktiskt!
Vad ska man skriva nu när man ligger på mest aktiva listan?
Man måste ju skriva ngt vettigt!

Mitt rum är väldigt snyggt nu.Sängen står skitsnyggt,och resten av rummet.Mitt skrivbord står vid fönstret,så jag kan se ut,på mitt favoritträd oxå :P

Hahah,men vad ska man skriva?

Önska mej lycka till?

Gud,vad min pappa sliter med min säng.
Han försöker få ner den,och jag tror det går bra iallafall :)
Sedan ska vi flytta sängen och skrivbordet.

Önska mej lycka till?

Vad kul det är!

Herregud!
Jag är  på mest aktiva listan!
Tack så mycket allihopa! :D



Jag vill vara

Tonåring!
Vara sent uppe,kompisar,högstadiet,killar.
Längtar tills nästa år .P

Ska bli skönt!

Att börja skolan igen.
Min hjärna är gräddmos,och min kropp en bulle.
Torsdag kommer allt det försvinna.

Finns det..?

Jag undrar lite saker.
Tänker lite på det i bland.

-Finns magi?
-Tänk om världen inte ser ut så som vi ser den?
-Vem bestämmer vem som är fin och ful?
-Vem besämmer över bloggarna?

Bara lite tankar...

Bloggkoll

Lägg gärna till mej på bloggkoll :D
Det gör mej inget om du gör det .P
Jo,JAG BLIR GLAD :D



God natt folks!

Nu ska jag snart lägga mej i sängen och nog börja läsa min bok,systrar i jeans,som jag måste börja läsa snart..
Är den bra?
Får hoppas det :P

I'm giving up!

jag ger upp nu.
Hon loggar nog inte in :(

God natt!

En ny!

Den andra kunde typ alla,så tar en ny!

Ledtråd:
En tjej som har blivit en knarkare och alkolist.
Är skådespelare.
En film är För'ldrafällan



Gissa kändisen!

Tänkte dra igång en ny kategori,vid namn:
''Gissa kändisen!''
Så bjuder nu på första:

Ledtråd:
Väldigt känd i en underbar film som kommer snart ha premiär.
Dejtar också motspelaren i filmen.



MSNhjälp till er som undrar!

Hej igen!
Många undrar hur jag fick det där skalet på msn,och nu ska jag visa ;)

Först går du in på google.se,och söker på MSN plus!
Sedan tar du den som det står Messenger plus download på.
Sedan kommer du in på denna sidan.Tryck på Hämta nu knappen.
Sedan kommer den upp,då trycker du på ''Öppna''
Sedan tar du ''Kör''
Sedan kommer den upp,och då tar du ''Nästa''
Sedan tar du det du vill på det att installera sponsrorpaketet,i mitt fall,nej,sedan ''nästa''
Sedan accepterar du avtalet,sedan ''nästa''
Sedan tar du på MSN plus figuren,''skal'',och sedan ''hämta skal''

Ja,efter det är det bara att välja massa och ladda hem!

Vad ska man göra i morgon då?

Ja,det är frågan.
Blogga är ju en sak såklart,men annars?
Anna är inte hemma,så lite trökigt,och inga andra heller.


OS är ju på TV dygnet runt nu,så jag får knappt kolla på tv längre,så kikar i mitt rum.
Just nu ska jag setta på den underbara filmen ''The hot chick''
Jag vet att jag såg den igår,men vem bryr sig?!
Hihi :P

Om ngra minuter hoppas jag Linnéa kommer in på MSN :D



The hot chick

Ska nog sätta på den efter Rush Hour 2  :P

Vet ni?

Vet ni ngn bra film jag kan hyra eller ngt?


99,100,101


*lycklig*

Wiiiee! :D

Nytt rekord :D

VIll bara blogga,blogga och blogga!

Jag vill bara blogga och blogga så man kan skriva ngt till er sötungar :D

Ta ihop sängen

Ja,min säng jag köpte för ngra månader sedan,ska vi plcoka i hop och sälja,pga att jag inte kan sov ai den.
Den är du vet långt upp i luften,en våningssäng alltså :)
Så ibland drömmer jag att jag kläms och att jag kvävs,som jag nästan gör,så jag använder min gamla säng,som jag som tur inte slängde :P 

Ska nog mysa med lte Riesen nu,trots allt.
Det är fredag!

Så där ja!

Nu har jag svarat på alla :D

Det blev lite länge i går :P

Jag satt uppe till klockan halv 3 i natt,frö jag och Linnéa hade så skoj.Läs tex förra inlägget P
Så det blev lite länge :P

Fick värsta chocken när jag loggade in på blogg.se alldelles nyss.
Jag,Emma S,har fått 75 besökare i dag!
Nytt rekord!
Och hela min sida med översikt var full med kommentarer.Nu gäller det bara att svara på alla xD

Vaknade då vid kvart i ett i dag.och ja,ni läste rätt!
Så jag har typ bara slappat i dag,och nu väntar jag tills klockan 23,då Linnéa loggar in på MSN! :D

men först lite svaringar :P



Linnéa och jag <3

Jag: Vet du ngn bra blogg?
Linnéa: Aaa
Jag: Vilken (A)
Linnéa : vet en asgrym, hon bloggar så himla skönt asså ;D
Jag: Vem!
Linnéa: www.nienna.webblogg.se (hennes blogg)
Jag: Hahahah,sant,men vill ha ngn annan!

Hahahah :P

Upp och ner.

Hack Hack :D

Bilder,bilder och bilder :P

Jag började ta lite egobilder med webben på med linnea så hon började gapskratta :PJa,bevis ett :P
EGGOOOo!

Min iPod slappar :P
<Smarrigt :P


Hahah :P


Hihi,Linnéa skojjar till det lite ;)

Det dröser in kommentarer!

Det dröser verkligen in kommentarer,och haft 14 besökarre på 55 min ;)
Göttans :P
Kolla på min snygga msn jag har också ,)

En icomputer ;)

Gossip!

I dag kommer äntligen nästa Gossip Girl bok ut!
Wiiie!


Det känns...annorlunda

Kom på att jag såg några andar bilar hos Linnéas exhus i dag.Känns så annorlunda.
Kommer nog kännas mer annorlunda i skolan sedan...

Tänk om...

Plopp och kexchoklad slogan var som marabous ;)

Mmm...Plopp! 

Mmm...Kexchoklad!

Hahaha :P

Bara en liten bild


The hot chick

Jag älskar den,så underbar och rolig <3
Har den såklart  hemma,se den!



A is ...

A is for my age: 11, snart 12
B is for booze of choice: i
ngen,får inte dricka :P

C is for career: Pluggar,men kanske sommarjobb snart :P

D is for your dad's name: Christer
E is for essential items to bring to a party:
Present och ett glatt humör :)

F is for favourite song at the moment: I kissed a girl-Kate perry
G is for favourite game:
Sims 2
H is for home town: 
Älvängen 
I is for instruments you play:
Pillar på gitarren i bland ;)
J is for jam or jelly you like:
 Jordgubbssylt
K is for kids:
Mina vänner <3
L is for living arrangements:
Villa ;)
M is for mother's name:
Pia
N is for name of your crush: -
No one-

O is for overnight hospital stays: när jag föddes :P

P is for phobias: Skitstora spindlar och hajar *ryser*
Q is for quotes you like:
??

R is for relationship that lasted the longest: kanske 1 månad,2?
S is for sartorial style:
pösiga jeans med en tunika
T is for time you wake up:
7 vid skoldagar,annars 11,12?
U is for underwear: 
Björn Borg
V is for vegetables you love: 
Morötter 
W is for weekend plans:
I helgen ska jag nog slappa innan skolan på torsdagen :P
X is for x-rays you've had:
Om tandläkan räknas?
Y is for yummy food you make:
Pannkakor?
Z is for zodiac sign:
Stenbock ;)


TEST!

DIG:
1. Hur lång är du? 153cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?: Journalist 
3. Vad pluggar du? vanligt :P
4. Har du långt hår? Nej
5. Vilken hårfärg har du? Blond
6. Sminkar du dig? Yes, till fester
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?:vitt
8. Har du kysst någon idag? Ne:(

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? På Annas land ^^
3. Har du kysst nån kompis? Bara på sanning eller konka,på kinden ^^
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Japp.
5. Vem har du varit kompis med längst? Otto
6. Vem känner dig bäst? Anna eller Otto
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? 1 år
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ibland,men kanske 1 gång per år.

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? Tunika med jeans
2. Har du bytt om idag? Yes.
3. Favorittröja? Ett plagg från i dag
4. Sexigaste klädesplagget på killar? Ingen aning :P
 5. Har du gett bort kläder nån gång? Yes i have.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? haha om!
7. Har du handlat kläder genom internet? Yes, rätt ofta.
8. Fulaste plagget killar kan ha? Jeans som går in i röven. Alltså verkligen IN. 
9. Vad använder du för skor? ballerina,vanliga :P

Nu känner ni mej ;)



Dagens

Dagens senaste sms: Inte haft på mej mobben i dag,så ingen.
Dagens fundering: hur kommer man på så bra filmer?
Dagens i-landsproblem: när foten somnar...det gör så ont ! :(
Dagens nyttigt goda: Vatten :P
Dagens shopping: Systrar i Jeans boken.Hoppas den är bra :)
Dagens fakta: jag har ngt i ögat,så det kliar hela tiden.
Dagens låt: I kissed a girl-Katy Perry




Såhär ser det ut på datan

man förstår att min data blir full hela tiden :P

kan inte sluta lyssna <3

De här två låtarna ÄLSKAR jag <3
Gör inte du?
Love with a girl


i kissed a girl

Skrämmer livet ur mej!

Mamma kom precis in rummet och började säga:

Mamma: Jag har en dålig nyhet att berätta...(överdramatisk)
Jag börjar tro att ngn dött,Nenna dog ju nyligen
Jag: Va!Vad!(rädd)
Mamma: Dammsugaren har gått sönder.
Jag: Vad i h*lvete!jag trodde ngn hade dött!

mammor...

Min laddningssladd är inte bra

Rubriken säger allt.
Min laddare till laptopen är irreterande.Den dampar genom att ibland ladda,i bland inte.
så måste kolla hela tiden,för min laptop har bara 30 minuters batteri utan laddare.fattar inte vf.
men det är la bågot fel på den,men älskar den ändå <3

slappning

Har ni någonsin provat att bara ligga i er säng med er dator?
Det gör jag just nu,för första gången.tvn är på vid sidan med simpson.
i dag har det varit en hård dag med mjuk start.
vaknade och satte på tvn och gick upp vid klockan tio elva ngt och käkade frukost.sedan ringde nicke,men vi hördes inte mera efter det.istället kom Linus,sedan jesper och max.
var hemma en stund,stack ner till centrum och hade skojj.
sedan börja det regna,och sedan åska och blixt.så raka vägen hem när vi såg första blixten.

cya later alligator :P

liten text

hört att många tycker texten är liten,så ska försöka fixa det ....
annars så kan du hålla ctrl och c och scrolla fram och tillbaka för zoom

designa

lagt in designa din bloggbildlänk nu ;)



riesen är gott heheh

Jag har börjat få känsla för Riesen,det är så gott med mörk god choklad och seg innuti.
Hihihi

Kan äta i timmar,utan att svimma :P
Fast den gången jag åt en Riesen´,och den drog ut en tand,som inte var lös,så varit lite rädd sedan dess,men inte längre.

Jag har installerat Safari nu också,jag tycker det är mycket bättre än Mozilla,och snyggare än vanliga explorer.Man kan också ha flikar på,och jag har redan med bloggar,men det negativa är att man inte kan kopiera in bilder :'(

Jag har inte bloggat i dag heller,för jag var med jesper och linus till klockan blev middag,och han itne blogga tills nu,då scrubs började.
hm...

det jag vaknade av i dag var först borrning,sedan sarahs HÖGA pip,sedan sa farfar att anna satt på trappen!
så jag rusade upp,och där satt hon på sin trappa.hennes f och f hade lämnat henne där,medan de gjorde lite ärenden.
tur för mej ;)

ska nog kila och ta lite vatten nu x)

ciao!


Kina och deras s.k look

Jag läste på aftonbladet.se och då scrollade jag lite längre ner,och då stog det om hon som ''sjungde'' på OS-invigningen sjugde inte,utan hon mimade!
Hon som sjöng,en 7 åringflicka,var tydligen för ful för att synas i tv,men rösten var helt bäst!
Jag hatar det!Hon som sjöng på riktigt var skitsöt!
Mimaren
den riktiga sångaren.
läs hela artikeln på :  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3083905.ab

Jag kom på...

Jag kom på att jag har en design över,från gamla,så ska kolla efter den :P

Jag har t.r.å.k.i.g.t

Jag skäms faktiskt att jag inte har bloggat mera i dag.
Hur ska man få många besökare när man inte bloggar?
Kan ngn ge mej några tips om bloggvärlden?

jag bloggar jättemycket

skolan börjar om bara en vecka!
jag vill inte börja,men ibland vill jag.
Träffa vänner och sådant gillar jag!
men inte de värsta lärarna i världen,som jag hoppas jag inte får ha i år.
Kenza har ju börjat skolan i dag,men ändå.

Okej,jag ber om ursäkt

Jag har inte hunnit blogga i dag,
för att Jesper och Linus kom typ direkt när jag vaknade klockan 11 av Sarah ''larm''pip.
Och fattade inte vad hon pep för.Hon hade mat,dricka och hö.
Kanske en morot saknades?
Heheh.

Men jag har en bloggtorka igen.
Dags för bloggsjukhus ^^

Driftstopp!

Det blir driftstopp för blogg.se under 14.00-14.30 ngnting.

vVille bara varna er!

Driftstopp!

Det blir driftstopp för blogg.se under 14.00-14.30 ngnting.

vVille bara varna er!

Dirt

Kollar just nu på den berömda serien Dirt på tv4.
undra om den é så bra som den sägs...

Skrämda lilla jag.

Jag hatar i bland att ha en blogg.
Jag älskar att skriva,men i bladn har man bara bloggtorka.
Just nu har jag drabbats av den sk bloggsjukdomen.

Om ni så vill veta vad jag gjort i dag som du nog vet,om du läst innan,så var jag på kalas i dag hos mammas kusin.
Han fyllde fyrtio.Min en månad gamla syssling kom också.Så söt var hon.
Fast hon sov hela tiden,han hon bajja.I sömnen.

Jag skulle också på GAISmatchen,men vi gick inte för Jesper och Linus inte skulle gå,och det var inte jättebra väder,så vi struntade i det.Jag ringde Jesper & co när jag kom hem istället.Som vanligt spelade vi PS2.

Vi gjorde också hemmagjord pizza i dag.Fast inte helt hemmagjord,utan kanske deg från ICA.
Den som går på reklam nu,som är såååå god!
Jag vet,jag är en liten gris

Nöff Nöff!

Kollade också på National Treasure 2.En bra film,men det blev liiite otäckt i slutet.
Skrämda lilla jag.

Kalas igen :)

Snart är det dags att åka till mammas kusse på kalas.
Han fyller fyrtio år i dag!
Grattis!
Om bara min sega s.k bror kunde vakna snart,så vi inte kommer försent!
Vi ska ju fan vara där klockan tre.
Hihi ^^

DET MIEM SKA GÖRA I DAG:

Gå på kalas
Ladda iPoden.
♥ Gå på GAISmatchen,och inte glömma flaggan!
♥ Hinna med bussen
♥ Komma hem
 
Det hinner jag va?

Hjärtvärmande kommentar

Lisen sa till mej :
Söt du är tjejen! :D

Vad kul med en hjärtvärmande kommentar <3

Tävling :D

Nu är jag med i en tävling om en edesign :D
Hoppas jag vinner :D

Så står man utan design.

Någon som vill hjälpa?

Bad news

Mille har varit så upptagen,så jag avbokade designen och ska hålla utkik efter en ny.
Frågat en tjej nu,och hoppas hon svarar ja!
Det är så många som gör så fina gratisdeigner nu för tiden!

Fattar ni att det är OS typ dygnet runt nu?
Jag kollar nu på det.Men de är 7 timmar före oss,klockan hos dem är....6 på morgonen
Orka!
Hihi ^^

Jag har inte varit på så blogghumör i dag konstigt nog.
Liksom,jag har varit trött och fast det,varit med kompisar.
inget stoppar mej ^^

Så ska nog ta ännu en behövlig sovmorgon i morron.

Väck mej vid 12.


En underbar tunika

Gissa vad för tunika jag ska köpa?!
Denna underbara från chicy.se
Happy står det på den
Ska kööpa :D
Finns i svart och vitt.


Pojkflicka

Ni som har läst min blogg länge,eller känner mej vet att jag är som en pojkflicka.
Jag gillar Action spel,mordspel osv.
Jag gillar också snygga killar ;)
Jag umgås mest med killar,för jag kan vara mej själv med dom.Och i dag var jag med mina killar Jesper och Linus.
Vi spelade Sly 2,som vi klarade en nivå på,äntligen.

På tal om annat,så ända sen Danmark,har jag haft vatten i öronen,och det är så äckligt och gör ont!

Ska ni se Cold Case klockan nio på femman,min favoritkanal?

Det ska i allafall jag!

Det är så skojjigt att se på :D

Visst,morden kanske inte är så kul,men att se hur de såg ut förut,och nu är roligt :)


Hihi ^^




Standag

Då var man hemma igen efter en dag på stan.
Jag fick äntligen tag på min iPod fodral,och på köpet var skydd för skärmen och ett band med.
Så köpte jag en docka,alltså en sådan man ställer iPoden i och den laddas så ;)
Nu behövs bara en reseladdare,billaddare och resehögtalare.
Julafton,kom,kom :)

Jag köpte också en skolväska,med märket Converse :D

Jesper och jag ska göra något snart,så ska ta lite bilder på sakerna och så ;)

Tjopp,lopp

Hej mina kära underbara läsare!
I dag tog jag en välbehövlig sovmorgon.Jag känner att jag inte sovit ut på kanske hela sommarlovet,på grund av resor,vänner och shopping.Så jag sov till klockan 10 i dag,och drog mej i sängen till 11.
Efter det blev det Panini till frukost,mamma har köpt ett nytt paninijärn,så det blev invigning i dag.

I dag ska jag och familjen,inte Adam,men resten åka till Bäckebol,där jag t.ex köpte Sarah.
Där finns Expert och Chlas Olsson,så hoppas någon av de affärerna har iPod fodral,för i går hade inte affären fått in det.
Och sedan dess har jag tappat iPoden i golvet 2 gånger.
Dags att jag behöver ett nu!
Undra bara i vilken färg... ^^


Ses babe's!

Tumadre

Snart avslutas tävlingen hos Tumadre :)
Hoppas jag vinner :D

om 2 min :)

Länk på länkar i sidan ;)

Mysa med iPoden

Ska nog snart lägga mej i sängen och mysa med iPoden <3

Tävling hos Emelie!


Jag är med i Emelie Ohlssons tävling på hennes blogg och hoppas du också vill vara med!
http://emelieohlsson.blogg.se/

En favoritbild från Kalle

Detta är nog min favoritbild och text från Kalle Anka.
Hihih-
Vad tycker du?

Nytt och fräscht!

Jga kan itne sluta säga det!
Skönt med snart ny frösch design och nya fräscha läsare,med en ny fräch bloggadress!'
Ihh!
Gud vad skönt!
Man kan nästan SKRIKA!

Förhansvisning 2008!

FÖRHANDSVISNING 2008
Välkommen till förhandsvisningen av de senaste nyheterna hos Cocoo.se

Dessa smycken kommer publiceras på siten inom några dagar, så håll utkik!!


Halsband i massa olika former, 165 kr - 245 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söta berlocker, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/





....Äkta Casio-klockor, 295 kr - 395 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söt fågel i en bur, 245 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Läderarmband i massa olika färger och former, 165 kr st. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med gunghäst, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söt liten cirkusmanége med hästar, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband, 165 kr st. Fler modeller på http://www.cocoo.se/



....Halsband med fina freds-berlocker, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söta sy-berlocker, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband i massa olika färger och former, 145 kr - 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söt liten trehjuling, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Peace armband 145 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söta berlocker såsom dalahäst och gök-ur, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Läder-armband i olika former och färger, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söta berlocker, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Peace armband, 145 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med glass, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med söta berlocker, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Peace armband, 145 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband i massa olika former, 165 kr - 245 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Peace armband, 145 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Dubbelradigt pärlhalsband med ballerina, 245 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med ekollon, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Peace armband, 145 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/



....Örhängen, stora dubbelradiga, gnistrande, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband, "He who holds the key can unlock my heart", 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband, "He who holds the key can unlock my heart", 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband, Love, uppslaget i ordlistan, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband, Love, uppslaget i ordlistan, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Armband, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsband med svala, 165 kr st. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Afrika-inspirerat träarmband, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Afrika-inspirerat långt halsband, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Afrika inspirerade smycken 145 kr - 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Afrika inspirerat halsband med trä och spegeldetaljer 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Afrika inspirerade smycken, 145 kr - 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....YSL-inspirerat halsband, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....YSL-inspirerat halsband, 195 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/




....Armband i massa olika former, 145 kr - 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Halsbandsklocka, 295 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....RingÖrhängen, 65 kr - 125 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Örhängen, 65 kr - 95 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Ring i form av en maffig rosett, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Ring i form av en maffig rosett, 165 kr. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


....Calvin Klein-inspirerad klocka, 195 kt. Fler modeller på http://www.cocoo.se/


Statstiken ökar hela tiden!

Varje sekund ökar mina besökare.Värsta kul :)
Pappa har fixat digital tv här inne nu,så ska nog ta om mysa med det senare ^^

Jag känner mej som en femåring när jag bloggar.Vem vill läsa min blogg?
Du?
I såfall,kommentera :)

Tyvärr,så blev det inga bilder i dag.Min kamera dampar,och har inte haft tid.
Sry folks!

Har ni ngnsin sett Americas Funniest Videos?
Det är så roligt!
Tom Bergeron är också en sådan rolig kommentator.
Han bara:
''one,two three,GET SOME ICE!''
Hihi :)

I morgon så vet jag inte vad jag ska göra!
Man vet aldrig vad som kommer hända,men alltid händer något :)

Johan sover över idag,och Adam ska sitta uppe med honom hela natten,och just nu spelar det Call of duty 4.
De pratar ju knappt med varandra,utan skriker/ropar i bland ''va fan?!''
Wiie.Kul?

Johan och hans syrra,Hanna (<3) gav mej också en typ tränings kofta och byxor till,och jag älskar sådant material,och de gav mej det,bara för de hade växt ut den.
Tack! :D

Bakning är stämningsfullt

Ja,jag har faktiskt bakat jättegoda kakor i dag om jag får säga det själv.
Kladdkaka,fast i muffinsform.
Mums!
Ska visa en bild senare :P

Ciao!

Centrum

Snart dags för Centrum.Måste ju köpa det fodralet till iPoden.
Den blir så kladdig.Och det är inte snyggt precis.
Massa fingeravtryck.Uich!

Ska nog kila i i affären och kolla om jag kan få prova min älskade kamera igen :)


Mållöst OS!

Jag sitter och kollar på OS invigningen nu,och OMG!
De var ju kanske nästan hela Sveriges befolkning på stadion,verkar det som.
Och de som flyger just nu i luften runt olympiska ringarna.

Okej,en sak.

JAG ÄR MÅLLÖS!

Speciellt de där fotstegen!

MIn fräscha design

kommer snart!
Mille ska göra den,och hon gör så jävla snygga designer.
Tycker jag och 100 andra iallafall!

Ska dra på på mej lite kläder och kila ner och köpa ett iPod fodral.

Önska mej lycka till :)

Gratis saker.

Vill du ha en iPod nano?En mobil?en kamera?
Bli då medlem på http://www.gratisgen.se/?ref=91820.
Man kan vinna serier,tex Greys anatomy säsong 1+2+3 och Desperate Housewifes säsong 1+2.
Man kan vinna mobiler,ipodar osv med.

Bli medlem,för min skull :)

Min nya tavla

God Morgon!
Jag kan börja dagen med att säga,att jag är dötrött.
Såklart kom ju en jävla fluga och satt sig på mej,klockan 9.15,så jag fick somna om i soffan till klockan 10 någonting.
I dag var det meningen att jag skulle föjla med mamma till Allum,men jag sa nej först,och när hon hade åkt,ville jag.
Är det inte typiskt mej?

Jag tänkte lägga in en bild på min nya tavla som hänger över min säng nu.
Pappa och farfar sätter upp kaklet i vårt nya kök nu också.
Ska jag kansker lägga in en bild på det?
Ses senare sötnosar :)

Jag är ett nattdjur.

Jag vill vara uppe hela natten.

Man är ju inte trött!
Man livlar ju hela natten!

Bu!

Jaja,hoppas Linnéa loggar in snart :)

Ska jag installera..

Safari istället för Mozilla Firefox.
Jag vet inte.
Vad tycket du?

Sov gott!

God natt!

Då var det..

Midnatt.
Snart kommer Linnéa,hon kollar på Sex and the city nu,och snälla pappa har suttit upp en tavla som jag och han fixat med.
Tack tack :)

Sightseing in Miem's room!


Vi börjar i Hallen.Innanför dörren,framför ser man vardagsrummet,fär jag spenderar mycket tid xD

Om man går vänster så kommer man till en annan ''hall''där trappan till källaren går,toaletten är,mamma och pappas rum,och rakt fram,mitt rum.
Nu går vi in!

Ja,nu är jag precis på listen till mitt rum.Sängen rakt fram,över min stjärnvinst från Liseberg,och vid sidan Sarah under fönstret.Och min hjälte,Fläktis :P

Om man vänder sig vänster,så ser man min datorhörna.Med TVn,skrivbordet,och datorn.
jag kan erkänna att det är stökigt!

Ska städa ordentligt snart.

Hoppas du gillade detta.
Vad tycket du om mitt rum egentligen?
Kommentera :P

Om du vill att jag ska visa hela huset ngn gång,säg till! :D





Mamma Mia!

Jag vill se den!.
Alla säger att den é så bra,och det skulle inte förvåna mej.Jag sitter här och dölyssnar på ABBAs musik.
Mina favoriter är nog Mamma Mia och Dancing Queen.

Dancing Queen.Young and sweet,only sixteen.

Mamma Mia,vad bra den é :)
Hoppas bara Mamma Mia skådespelarna sjunger bra,fast ingen ersätter ABBA,Sveriges stolthet!
Förutom Stellan Skarsgård,och Peter Stormare(inte för Peter har ngt med detta att göra,menmen :P )
Stellan har varit med i nu Mamma Mia,och Peter i Prison Break!
Hihi,tur för mej att Mams och paps har hela samlingsskivan Gold hemma.
Med Autografer :)
Men de har inte träffat dom,utan skivan såldes så.Men ändå ;)

Och Amanda Seyfried är så bra skådespelare!
Jag såg henne i CSI häromdagen,och gud vad bra hon spelade!
Ny favoritskådespelare kanske?
I stjärnhimmelen,kommer hon nog bli en sol snart ;)

Coming soon

Tänkte bjuda på lite bilder,så ni ser hur jag kommer ocvh bor i mitt rum.
Coming soon,kanske i natt eller i morgon.
Jag har 347 andra bilder att överföra också :(

I'm in lööööve

Jag var på Älvfoto i dag,innan tolv  faktiskt.
Grattis till mej ^^
Och då fick jag prova lite kameror.Och gud vad jag blev in lööve i Nikon D40.
Fattar ni babys?
Den är underbar!
Skitbra zoom har den också.Kunde zooma in jättelångt.
Sitter här och drömmer om när jag får den.

Ihh!

Ni sviker mej inte!

Herregud!
Sedan jag bytte blogg,har jag fått mera besökare.
Hitills 26 styckna.Bara i dag :)
Ni finns i mitt <3

Fluginvarsion!

Medan Elin har nyckelpigor på besök har jag och Linnéa äckligt besök.
Hon invarderas av fästingar,jag av flugor.
De klättrar på mej hela tiden!
Ihh,vad äckligt!
Förstår inte varför Flugor och fästingar exiterar.

Bråk måste exitera!

Har ni någonsin tänkt på hur världens skulle vara utan bråk,krig utan bara fred.
Det skulle varit bra,men ändå ganska tråkigt.Man måste bråka ibland om man känner att ngt är fel!
Jag småbråkar med mina kompisar ofta,om småsaker,och i bland,bara i bland kan bråken bli stora.
Men inte ofta.Ibland tänker man:
''Kan inte allt bråk försvinna!''
och ibland
'Fy,vad tråkigt det skulle vara utan bråk''
Men jag säger inte att jag vill ha ett tredjevärldskrig med mina kompisar,utan bara säga ifrån ibland.
Så kan det ju va,om vi inte kunde säga i från,skulle världen vara hemsk!
Alla
skulle gjort det de bads om,alla skulle lydigt order.
inte så roligt va?
Så jag vill ha bråk,men inte för ofta.För mej räcker det med 1 i månaden,så själen kan frias,iallafall i några sekunder
Men jag vill aldrig såra någon av mina kompisar.Aldrig!.
Nu tänker ni nog
''Hon är ju helknäpp!''
Men ni måste hålla med.Man måste bråka ibland.

Äntligen!

Ibland kan iPoden vara krånglig...

Då fick man gäster!

Jag kom på att jag glömde säga till er,mina kära läsare,att min morbror har kommit nu :)
Men hur har er dag varit i dag?
Min har varit underbar!Förutom städningen såklart.
Jag har lyssnat på Musik,just nu ABBA,(man får ju förbereda sig tills filmen!)och mm.
Vet ni vad?
Jag har haft 15 besökare i dag.Första dagen med denna bloggen.
Kul att ni hittade hit ;)

Om ni vill ha extra mycket besökare,bli medlem på denna länken,jag lovar er,det är bra!
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Miemm

Ciao!


På hugget i dag!

I dag är jag på hugget för att slappa.
Är så trött.Somnade nästan igen med iPoden i går ;)

Vad gör ni då?

Hihihi

Fått 7 besökare på 10 min :P
Hihihi :P

Trodde det skulle ta tid innan de hittade hit igen :)

En liten bild


Städning,städning,städnig.

Jag gillar att städa i bland,ibland inte.
I dag är det en dag då jag inte gillar det.Mammas bror,min morbror,kommer med sin fru på middag i dag.Men jag vet inte om det är därför vi ska städa,men verkar så ;)

Jag ska iallafall dammsuga nu :)

Chattar nog samtidigt :P

Välkommen till min nya blogg!

Hej!
Jag är inte ny här,bara så du vet :)
Jag har haft en blogg som heter emmaasvaard.blogg.se,men tröttnade på adressen,och behövde liteuppfräschning :P
Så Välkommen!

RSS 2.0