Hej älsklingar!

Hej mina älsklingar!
Precis när lilla Maria börjar blogga igen,slutar Linnéa blogga :(
Så typiskt,tycker ju hon skriver jättebra..

På tal om ngt roligare,har jag varit med Ronja och Anna i dag.Och fy vad vi hade kul!
Jag kommer inte i håg allt,men vihade verkligen kul!
Hoppa,lekplatsen.
Ända tills klockan 20.00.
Hihi,lite sent ^^

Ska lägga mej nu egentligen,men slappar lite för det är sovmorgon i morgon!
Klockan 10oo börjar min grupp.
Gööötttans :D
Så ska vara hos Anna nio,så ska vi vara lite med varandra,innan vi drar till skolan klockan tjugo i tio.


Good night!

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0