hej hej! :D

Hej mina älsklingar!
Snart kommer Ronja hit,så ska hinna blogga snabbt! :)
Jag har inte flyttat min stora bak på hela dagen,och spelat sims,med Vänner vid sidan på TVn.
Sett 3 säsonger sedan i går.
Hahha ^^

Jag håller på att ta in alla fina bilder på Adina och Anna också,så ska lägga in de lite senare ;)
Vi hade verkligen kul den dagen.Härliga minnen :)

Ronja är en underbar ängel ( hon är ju det anyway ) och tar med sig Jorden Runt till mej,innan jag hittar det :D
Så äntligen ...
*Trummor*

Sarah piper som attan,så ska ta upp henne nu ;)

Love<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du hur man lägger ut en bild på startsidan så som du har på din blogg? skulle jätte gärna vilja veta hur man gjorde? Tack! :)

2008-08-30 @ 23:19:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

vet du hur man lägger ut en bild på startsidan så som du har på din blogg? skulle jätte gärna vilja veta hur man gjorde? Tack! :)

2008-08-30 @ 23:19:12

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0