Jävla ben!

Mitt ben gör så,ursäkta,JÄVLA ont.
Har haft himla problem med att sova inatt.Och i morgon börjar skolan också.
Hoppas det hinner bli bättre innan dess.För jag vill inte sitta och lida på lektionerna.Men mamma tror det är typ växtvärk,men i så fall,varför har jag det bara i mitt vänstra ben,och inte i högra?
Kan knappt gå på benet längre.
jo,på ett speciellt sätt kanske,men det hjälper bara lite.
''That's to bad''

Sista dagen...
Vad ska man göra?Skämma bort sej?
Jag är ju en liten nörd,så jag har köpt en väska,packat väskan,och tagit fram kläder.


Jag chattar också med Moa,och hon vann tre biljetter till Rix fm festival ( VIP!)
Så hon har ätit muffins med måns,och tagit kort med massor.

Lyllos henne :P

Men ska nog äta frukost snart,eller ngt sådant :)



Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0