Lite skönare

Jag är så himla hungrig!
Mamma och pappa städer,men har fixat med köttet,och satt in potatisen,men det luktar så gott,så jag snart kommer tuppa av för jag är så hungrig!

Så jag tänkte blogga lite,så jag tänker på annat.
Jag var ju med Ahm i dag,om du ser förra inlägget på EDIT,och vi hade kul med frågesporter och gick tilll bibblan,för hon skulle lämna sin bok,men jag blrv hungrig,åh nej,nu nämnde jag det ígen...
Så jag hoppade på cykelen och tog lite yogurt hemma.
Och nu vill jag verkligen ha mat!


Gjort om i mitt rum också,flyttat TVn,och gjort min ''vägggaderob'' till den enda gaderoben.
Känns lite skönare.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Jobbigt när man e hungrig =)

2008-08-22 @ 06:43:43
URL: http://chipset.webblogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0