Mamma Mia!

Jag vill se den!.
Alla säger att den é så bra,och det skulle inte förvåna mej.Jag sitter här och dölyssnar på ABBAs musik.
Mina favoriter är nog Mamma Mia och Dancing Queen.

Dancing Queen.Young and sweet,only sixteen.

Mamma Mia,vad bra den é :)
Hoppas bara Mamma Mia skådespelarna sjunger bra,fast ingen ersätter ABBA,Sveriges stolthet!
Förutom Stellan Skarsgård,och Peter Stormare(inte för Peter har ngt med detta att göra,menmen :P )
Stellan har varit med i nu Mamma Mia,och Peter i Prison Break!
Hihi,tur för mej att Mams och paps har hela samlingsskivan Gold hemma.
Med Autografer :)
Men de har inte träffat dom,utan skivan såldes så.Men ändå ;)

Och Amanda Seyfried är så bra skådespelare!
Jag såg henne i CSI häromdagen,och gud vad bra hon spelade!
Ny favoritskådespelare kanske?
I stjärnhimmelen,kommer hon nog bli en sol snart ;)

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0