Slänger in ett litet inlägg

Ska snart duscha,så tänkte slänga in ett litet blogginlägg innan.
Eller blir det stort..?

Ja,i dag har iallafall Jesper varit här och varit med mej.Vi tog en liten cykeltur,för min mamma tvingade oss såklart.
Men det var varmt och soligt ute,så inga problemo  ;)
Men Jesper,olycksfågeln,lyckades såklart komma in med foten i hjulet/kedjan och började blöda lite.
Jesper har alltid otur med mej,eller innan.En gång kom han till mej alldelles blodig,för han hade ramlat med cykeln,utanför oss.
Ska nog ´komma på ngt mot det ^^

Jag ska fixa lite före och efter bilder snart,om rummet,så ni får se skillnaden.
Tro mej,det jag har nu,är mycket mysigare :)

Time for shower!
And mayby a coke... =P

Som Linnéa* sa,jag syndar inte,jag unnar mej ^^


www.Nienna.webblogg.se

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0