Statstiken ökar hela tiden!

Varje sekund ökar mina besökare.Värsta kul :)
Pappa har fixat digital tv här inne nu,så ska nog ta om mysa med det senare ^^

Jag känner mej som en femåring när jag bloggar.Vem vill läsa min blogg?
Du?
I såfall,kommentera :)

Tyvärr,så blev det inga bilder i dag.Min kamera dampar,och har inte haft tid.
Sry folks!

Har ni ngnsin sett Americas Funniest Videos?
Det är så roligt!
Tom Bergeron är också en sådan rolig kommentator.
Han bara:
''one,two three,GET SOME ICE!''
Hihi :)

I morgon så vet jag inte vad jag ska göra!
Man vet aldrig vad som kommer hända,men alltid händer något :)

Johan sover över idag,och Adam ska sitta uppe med honom hela natten,och just nu spelar det Call of duty 4.
De pratar ju knappt med varandra,utan skriker/ropar i bland ''va fan?!''
Wiie.Kul?

Johan och hans syrra,Hanna (<3) gav mej också en typ tränings kofta och byxor till,och jag älskar sådant material,och de gav mej det,bara för de hade växt ut den.
Tack! :D

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

ett tips, du borde förstora texten lite :)

2008-08-08 @ 20:55:55
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Johanna WP

jodå, nu mår han som en liten prins igen :)

2008-08-08 @ 21:12:54
URL: http://ilky.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0