Thank god it's friday!

Vad skönt det är med Fredag!

Visst,jag har bara gått i skolan i två dagar,men ändå.
Jag vill sova!
Men på Onsdag,så blev språkläran inställd,så min grupp,3,får sovmorgon till klockan 10oo på Onsdag,och grupp 1 får sovmorgon till 9.I5!
Hahah!
Vi fick längre sovmorgon för att de har Hemkunskap på Arosenius klockan 9.15 och våran lektion börjar tio,så det är väldigt skönt.

I dag gick mina skor sönder,så fick slänga dom i soptunnan hos sjuksystern,är vi slappade,så gick hem barfota.
Ganska skööönt i solen :D




Kommentarer
Postat av: Adina

Är du inne på msn ???



Kram Adina

2008-08-22 @ 14:40:43

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0