Hej mina älsk <3

Hej mina älsklingar!
Har ni någonsin inte kunnat komma på en rubrik ?
Det är mitt problem hela tiden! Hälften av tiden jag ska göra ett blogginlägg,handlar om att jag ska komma på en rubrik för inlägget.Det ska vara spännande,och roligt samtidigt,så besökare kommer fram!
På tal om besökare,jag undrar vilka ni är!
Vad heter du ?
Var bor du ? (närheten av ngt duger )
Hur gammal är du ?

Skulle vara jätteglad om du svarade :)

Men ska berätta lite om dagen också!
Jag har nog gjort det som andra gör de här dagarna,varit i skolan.
Vi hade ju sovmorgon i dag,och fy vad det var skönt!
Till tio på morgonen,det var verkligen skönt.Fast den andra gruppen i vår klass,hade bara till kvart över ni,för att de hade hemkunskap och inte vi.Så sovmorgon till tio för oss ;)
Efter skolan var jag med Hanna,Otto,Anna och mej själv då hemma hos Hanna.
Vi hade jättekul,fast en liten mic ramlade ner,på ett spegelbord,och micen gick sönder.
Så det var lite synd :/

Jävlar vilken magont.....


Kommentarer
Postat av: TheDarkCrystal

ja rubriker är väldigt svåra faktiskt...

Johanna heter ja, 23 år gammal och bor i svanskog

kram

2008-08-27 @ 23:40:28
URL: http://metrobloggen.se/TheDarkCrystal

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0