BACK IN BUISNESS!

Hejsan!
Nu ska jag börja blogga igen!
tack vare Linnéa,Otto och ni som inte ville, det!
Så jag ska berätta vad som har hänt de veckorna jag inte bloggat exakt nu!

 OKTOBER:

Denna månaden har varit jobbig.Mitt huvud har varit illa,och jag har fukuserat på bilddagboken.
Men under tiden i skolan,har min mage blivit dålig igen,men nu bättre,efter en tids medicin.
Jag blev mest sur på en kille i C häromdagen,på rasten.så här gick det till.
Vi stog och pratade,jag,jasse,otto,ahm och moa.då kommer han killen i c springandes efter bollen som kom lite innan honom,och han skrek :akta er! och vi sprang undan,och då,PANG!
Alla blundade och sedan öppnade vi ögonen och undrade vem som blivit träffad.
Det var otto.först var hon lugn,sedan kom smärtan och ögonen blev röda,och hela hennes högra sida av huvudet också.
hon grät,och han killen sa inte ens förlåt!Då gick  till Cs  nya kassa lärare och sa detta,och då sa hon :
Men det var ju ni som stog där,så det var ju inte honoms fel.
Vi bara : VA?! hallå?!
SÅ hela rasten fick jag stå och torka och kyla ottos huvud.
Stackars Otto.... =(

 Men jag ska börja blogga nu igen,och snart kommer min kamera,som jag skickade på lagning i onsdags och tills dess ska jag ta gamla bilder.och efter den kameran köper jag Nikon D40 (<3) och tar foton med den.
Spännande höst ? :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Heej ! Kul blogg jag vet,,... Theres SUGER!! Alla i våran klass HATAR henne verkligen.. Hon är helt sjuk i huvudet.. aja men vem var det som sköt bollen på otto ?? Kram Kram Ellen i klass C ;)

2008-10-18 @ 15:10:19

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0