Dagen Hemsk

Kanske dags att skriva om dagen`?
Den har varit HEMSK!

Det var Måltidens Dag i skolan igår,och det var ballonger på väggarna,och man fick ta varsin.
Ngra killar tog ngra,och gick runt och smällde dem hela tiden!Jag är livrädd för ballonger,så jag fick springa ut i panik.
Kul ?
Nej!

Men slöjden vi hade var kul,förutom att nu tackvare läraren har jag fått skjuta upp min födelsedagspresent till pappa i två veckor nu.Men jag började på ett hus till Sarah också,så hon har ett ocks å;)

Hur har din dag varit ? :D

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0