I N F O

Jag har märkt att jag inte har bloggat så mycket om hur jag é,så här kommer lite ;)

Jag satt i morse med detta,så var snäll ;)

Ålder: 11 år , snart 12,

Född: 30 December 1996

Civilstatus: singel
Bor: i en liten villa norr om GBG
Sysselsättning: Studerar och går just nu i sexan.
Intressen: Att fotografera såklart!Och vara med kompisar.
Personlighet: En omtänksam människa (tror jag) och en som står fast vid sina åsikter.
Dåliga vanor: PÅ helgerna kan jag vara uppe till klockan tre,fast jag vill sova :P
Spenderar pengar på: Tidningar,Tuggummi,godis, och snart Nikon D40.
Favorit tv-serie: Desperate Housewives,Grey's Anatomy,Top model mm.
Musiksmak: Lite blandat,mest typ i Amy Macdonald stil,och sådant.
Favoritfärger: Mina är nog faktiskt Blått och gult.Sveriges flagga,och så fina färger!
Favorit djur: Jag gillar ju marsvin,eftersom jag har ett,men katter gillar jag med ;)
Favorit filmer: Just nu,är nog min favoritfilm Mamma Mia,jag vet,men den är bra ;)

Ja,det var mej!


Kanske kommer lite mer sådant här,förat jag känner att jag inte känner er.

Kan ni inte typ göra denna på eran blogg,länka,så jag kan kolla ?


Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0