Nu f*n ...

Nu f*n ska jag blogga lite.
Ett lååångt inlägg tror jag,om min Nikon D40,som jag hoppas jag kommer få.

I jul,så mååååste jag ha Nikon D40.Annars ''dör'' jag! ^^
Jag skriker nästan för jag inte har en systemkamera,tillexempel när jag ser Linnéas bilder hon tar med den.
Jag har massor av idéer vad jag ska ta för bilder med den,och med Anna och Adina osm modeller.
JAG HATAR VÄNTAN!
Liksom,hur kul är det på en skala 1-10? 
Svar : 1!

Men till annat.
Idag har varit en ganska okej dag.
Lite trååkig franska först,sedan 45 minuter rast,biologi,matte,lunch,musik,hem.
Inte så lång dag liksom ;)
Vi hade musiktävling mellan killarna och oss tjejer och vi vann såklart.
Moahahha ^^)
Eftermiddagen har verkligen varit tråkig.
Jag har bara chattat,och adina gjorde det roligare iallafall.
Jag har också fastnat på Historialäxan,så ska tvinga mamma att hjälpa mej nuuuu...!

Jag älskar er allla <!3


Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0