Cirkusartist nästa!

Aldrig
Jag,cirkusartist?
Vi hade Cirkus i skolan i dah,för att vår skola ''hyrt'' in en liten circus.
Jag ska vara på grusplan snart,så ska blogga snabbt :)

Vi började dagen med att se Lilla Löpsedeln i skolan,innan cirkusen,och de pratade om Arbogamorden,Presidentvalet i USA osv..
Det var roligt,men sedan var det Cirkus.
De som har cirkusen är från Tyskland,men några kan iallafall svenska.Jag fick det tråkigaste,
Rockringar.
Vem kan inte det?

Ska ta fram lite saker nu innan,och skriver sedan :D

Hoppas Anna och Adina kommer <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

vad menar du med "hoppas anna och adina kommer"?

2008-09-08 @ 19:51:22
URL: http://ronjazachrisson.blogg.se/
Postat av: Ronja

vilken tid är det cirkusuppvisning?

2008-09-08 @ 19:51:54
URL: http://ronjazachrisson.blogg.se/
Postat av: Adina Eriksson

Emma jag är ledsen att jag inte kunde komma (( tvungen att gå på handbollsträning)) :( Sorry <33

2008-09-09 @ 14:54:43

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0