Cirkusen!

Nu är jag hemma från Cirkus,som jag gick på,idag igen.
Det var faktiskt roligt,vi hade platser längst fram,men Adina blev sjuk,så det var tråkigt :/
Hanna fick hoppa in för Adina,så inte showen fick dra sin kos!
Showen var galant,och allt gick bara bra!
Rambo,en av hundarna,hade rymt tidigare,så vi var osäkra om han hadfe kommit tillbaka,men vi trodde att han skulle det,för att jag hörde ngn prata om att han var vid tunnel,på väg till min farmor,så allt gick bra,och han var med!

Jag har faktiskt fasnat framför ''Vem kan slå Filip och Fredrik'',för om de blir slagna,vill jag såklart se det!

 Ska äta lite kvällsmat nu,och skicka lite mejl,så 
Puss puss :D

Kommentarer
Postat av: Wiwwi

Grymt att cirkusen blev bra. Jag cyklade förbi den igår och då var det ett väldans ljud därinne så det lät som om alla hade det trevligt :) Jag får nog ockås ta att se ett avsnitt av "vem kan slå Filip och Fredrik" känns som om man måste det. Ha det gôtt!

2008-09-12 @ 21:26:33
URL: http://naturnordarna.blogspot.com

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0