Cpdata!

Jaha,nu har min dator krachat!
Perfekt!
Jag som har hälften av sommaren på den datorn.Jag vill ha min dator.
Nu kommer jag låna Adams eller Annas hela tiden,så ofta som möjligt,så bloggningen kommer nog minska nu,tyvärr :/

Men till glada nyheter,så har jag och Anna haft jäättekul!Vi har gjort drinkar,och sådant.
Just nu ligger vi i sängen,och har precis sett klart på Bring it on , All or nothing.
Jag har sett den jättemycket,men tröttnar inte,likadant som Mean GIrls,som vi ser på nu.
Jag och Anna fick smyga upp,för att bara borsta tänderna,för mina trökiga föräldrar sover!
Nu ska jag njuta av min tid med Anna,så vi kan prata hela natten!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: nienna

kul att Anna sov över =)

2008-09-15 @ 17:21:00
URL: http://nienna.webblogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0