Det känns verkligen sköönt!

Nu har min dator kommit tillbaka!
Inget krav av Aam,att låna hans dator,utan bara min egen!

Men till dagen!
Min dag har inte varit kanon,för att på gympan,så hade vi fotboll,och jag skulle sparka bollen,och benet kom ur led.
Så jag har gått och haltat hela dagen,men det är bättre nu,med lite smärta då och då.
Mamma och Pappa har ju åkt till Danmark,med min morbror,hans fru,mormor och morfar.
Så nu är farmor och farfar här tills på söndag.så nog inga kompisar då ;(
Bara grannar,och min granne är ju Anna ;)

Kollar just nu på ''Vem kan slå filip och fredick'' på kanal5.det är ganska kul :)
Och en sak innan jag går.
Fatima åkte inte ut i går! :D

Kommentarer
Postat av: lisa

GRATTIS! Du belv veckans blogg hos mej!!

2008-09-26 @ 08:51:21
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

Grattis du vann tävlingen, dagens blogg!!!

2008-09-26 @ 14:17:24
URL: http://endastlisa.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0