Duktiga lilla jag!

Nu har jag jobbat klart med både2 långa historier,diagnosen,rättning av matten och sådant,på en timme :)
Duktiga lilla jag :P

Jag fick vara lite på datorn,och jag kollade in Cd's dotter blogg [Länk] innan jag börja blogga och sådant skoj på internet.
Min MSN har dampat på sista tiden,så jag inte kan logga in,så ska kolla om det funkar med en ny lite senare.
Just nu provar jag Ebuddy,så hoppas det funkar :)
Ja,det funkade!

Efter skolan så är det ju helg!
Vad skööönt!

Men Ronja slutar ju nu :/
Det är ju inte så kul :(
Men så kan det vara.

Nu ringde klockan,så ses!

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0