Fulla på Cola

Nu är jag ganska irreterad.
Min brosha har fått hem sin moppe igår,och den gick sönder igen i går när den kom hem,så han går runt och tjatar och tjatar om det.Ganska irreterande.

Jag vill också säga grattis till min lilla brosha Adam,på sin 15årsdag!
NU är du byxmyndig,och får snart köra moppe!
Grattis Grattis!

Fick vakna klockan 09.20 i morse för att väcka honom.
Egentligen fyller ju han år exakt 20 i 7 på morgonen,men jga orkar faktiskt inte gå upp då :P

NU har jag äntligen lånat Titanic,så jag kan se den!
Alla tjejer har sett den i min klass,och nu är det min tur!
Jag har bara sett tills de åkte hitills.Har inte liksom hunnit mera.

Men kalas blir det klockan halv fem iallafall,och släkten kommer,och jag får stirra på.
Jag hatar Adams födelsedag ibland,för han är så irreterande då :/
Hahha :P

Vill också säga hur skönt det var att sitta och kolla på TV i köket,vid middagsbordet,så mamma och pappa inte somnade.
Vid klockan halv tio,medans Adam och hans ''gäng'' var här i går,gick jag över till Anna,och vi hade kul en stund.
Vi gjorde Cykelfotboll och Cykelbasket.
Undra om vi hade blivit fulla på Cola eller ngt :P

Kommentarer
Postat av: Adina

Cykelfotboll och cykelbasket låter svårt!! haha och skojigt !! Kram

2008-09-20 @ 15:52:25
Postat av: Adam

bithig... -.-

2008-09-24 @ 18:52:00

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0