I skolan

Jag borde skaffa en kategori som heter ''I skolan'',för jag bloggar ju så mycket här.Just nu är den här datorn,en av de få som jag får tag på nu för tiden.Datorn ska in på lagning idag,och pappa lyckades rädda mina bilder! TACK!

Skolan har varit en slappig dag,men en tråkig nyhet.
Pia-Marie,min engelskalärare,har dött.
Ne,jag skojjar bara,men hon råkade ut för en bilolycka i går eftermiddag,så hon kom inte idag :/
Stackars henne!
Nu har jag två lärare med bilolycka i bakrunden!

Efter detta brukar vi ha Engelska i två timmar,men lilla Pia M är ju inte här,så vi får se hur det går med det!

När jag kommer hem ska jag slappa,och se på DH innan jag käkar lite Veggie Wok :)


Jag har jävligt ont i näsan nu,så jag har svårt att andas,för det blir stekhett,och det bränner.
Ska ta lite varm choklad kanske när jag kommer hem?  Varma drycker brukar lugna mej,och min ''förkyldning''

Snart är rasten slut,så ska kolla lite bloggar

DINA HÄLSAR!

Kommentarer
Postat av: nienna

hjälp! blev rädd när du skrev att hon hade dött x)

2008-09-15 @ 17:19:38
URL: http://nienna.webblogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0