I skolan

Jag är så snabb på Svenskan,så jag hinner vara lite på datorn,så varför inte blogga?
Språkläran var jättekul,och jag har bestämt mej för spanska.
Vi får välja om 15 veckor,men ändå!
Vi hade prova på spanska i dag,och Miquel,som han heter på spanska,var jättebra!
Han är från Spanien,så det var bra :D
Vi har fått med oss läxa,så vi tränar på ngra ord tilll nästa gång.
Ett ord var ?Come te IIamos? som betyder Vad heter du ?
Kul :D

Snart är det mat i allafall,okej,kanske 1 timme kvar,men snart är det ^^
Vi hade precis Svenska,och skulle skriva en rysare,så jag skrev om Cluedomördaren.
Adina och Anna tyckte den verkade bra :D
Och jag ska sova med dom på lägerskolan också :D

Vad Mamma Mia är bra :D


Men nu är det rast,så ses :)

När jag kommer hem ska jag och Anna packa :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag måste bara säga det, att du har en jättejättefin desgin! :D

2008-09-03 @ 18:33:32
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0