JAg hoppas

att dagen i morgon kommer bli bra.
Liksom,skoljoggen ?!
Bläh.Det positiva med det är att vi får sluta tidigare.Inget annat.

Men till i dag istället.Skolan har varit ganska slapp,fast det var ju gympa och lite sådant,så liksom inte egentligen så slappt.På vägen på två och halvan så stukade jag foten och fick gå tillbaka och hoppa hopprep med de andra.
Man fick välja mellan att springa och hoppa hopprep förstår du ;)
Skogen var skittråkig,men enkel.När jag och Anna parkerade cyklarna,så kom CD och undrade om vi kunde cykla tillbaka och hämta en sak som hon glömde.Vi sa såklart ja,för att slippa lite skog,och började cykla.Sedan kom vi tillbaka,efter väntan för att Lotta inte hittade det först,och vi fick göra det sista sakerna.
Snart ska jag skriva in orden på Glosboken.se och plugga på de nya.
Jag vet,jag är tråkig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack ska du ha, det örde jätte mycket! Behövde höra lite snälla ord.. har feber.. :( kram, läser din med. :=

2008-09-23 @ 18:01:33
Postat av: Ronja Zachrisson

DU ÄR INTE ALLS TRÅKIG!!!!

2008-09-28 @ 10:43:18
URL: http://ronjazachrisson.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0