Linnéa!

Vilken överraskning!
Jag sitter lite vid datorn,och då frågar Linnéa på MSN om vi kunde göra ngt.
Ni kan ju gissa vad jag svarade ;)
Vi träffades vid Linnéas gamla hus och gick vidare till mitt.Vi har varit med varandra tills nu,och vad vi har haft skoj!
Vi började med att gå till Lekplatsen,och sedan hit.Min dator var inte klar då,så jag och Linnéa gick ner till Adams rum.eftersom Adam.Linn och Johan var däruppe,och vi sprang in i rummet,och ddär satt tre till.
Pinsamt värre :P

Nu ska vi snart äta Thaimat,som jag faktiskt aldrig har ätit förut.Så det ska nog bli gott,och ska installera lite saker på min stationära dator :)

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0