My day!

Jag har varit ganska lat i dag,och bara legat i soffan i eftermiddag,efter Anna gått hem.
Jag har liksom inte orkat mera idag.Inte ens på hela veckan,jag måste ha minst en sovmorgon,per vecka.Förra veckan fick jag inte det,så är lite sur över det :/
Är iallafall trött den här veckan,alltså.

Har fått upp ögonen för en ny artist också den seanste dagen.
Amy Macdonald
Har ni hört talas om henne ngn gång?
Hon sjunger jättebra,och har bra musik såklart.
Lyssnat hela dagen på henne på YouTube osv.
''Mr Rock and Roll'' tycker jag är bäst iallafall.

Ni har nog inte missat heller att ''Vem kan slå Filip och Fredrik'' har börjat idag.
Kikar lite på det,bara för att se vad det är liksom.

Jag tror jag är allergisk mot en sak.
Smink
Bokstavligen!
I går tog jag på mej smink,för vi var tvungna till det på cirkusen,och jag fick utslag på kinden!
Fick sminka över det,kanske inte världsmart,men det hjälpe ;)

Snart ska jag äta kvällsmat,och sedan kommer en ny glad dag!


Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0