Skoljoggen :/

Har ni någonsin tänkt på hur många i världen som bloggar.Jag är en bara en liten plutt,iskillnad vid de andra!
Men till saken.

I dag,så skulle vi haft språkval,men lille språkläran kom såklart inte,så ingen fattade vad vi skulle göra på Arosenius.
CD hade ju sovmorgon till 10,så allihopa knaprade sig tillbaks till skolan,och hade rast i en timme.I det iskalla vädret också.Hur kul tror ni det var på en skala 1-10 ?
Men tillslut fick vi gå in,och vara på fritids,från klockan halv tio till tio.Sedan var det NTA och bilbygge.efter det så var det lunch,korv med bröd,för att det var tråkiga skoljoggen i dag.vi fick äta,och sedan gå till grusplanen för ''uppvärmning''
sedan sprang vi.eller jag,Bella,otto och anna gick.hahah :P
Den var ju 3 ½ kilometer.jag orkar inte ....=P

anna och jag var med varandra efter skolan,en stund innan jag skulle äta och hade småkul ;)
nu ska jag gå och hjälpa pappa med bilen ;)

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0