Tillbaka!

Jag vet att jag inte har bloggat på senste,men jag varnade ju för mindre bloggning,nu när min dator är på lagning. ;)
Men nu har jag kommit i rätt spår igen.
Ska jag berätta om dagarna eller ?

Ja,det kanske är smartare.
I går så hände inte mycket.Linnéa skulle kommit,men efter ngra timmars väntan,så fick jag ett SMS om att hon inte kunde komma.Men så kan det vara.

I dag var det gympa,tråkig orienteig som vanligt,när vi har Kalle Tråk.
Vi har haft det ända sedan första Torsdagsgympan.Man börjar bli irreterad.
Men vi tjejer,har fått extra fritidstid i den salen,varje lunchrast på Torsdagen,om man vill!
Jag satt inne med Ahm,Anna,Jasmine och Adina i dag.
Cirkusen körde i väg i dag också,det var skönt,så man kan springa lite överallt,och plåboken inte kurrar igen.

Just nu är det Heroes som gäller,och vad det är spännande.Och äckligt.
Men bra är det iallafall!

På tal om ngt annat
 
Snälla,sluta göra reklam !

Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: okej, den var skitsnygg!! vacker och stilren =)

2008-09-18 @ 21:50:49
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0