Bankrån!



Moahaha!
Nu har jag snott till mej Adams dator igen :)
Visst,han blev kanske lite sur först,men jag stog emot honom!
Jag har inte fastnat framför Desperate Housewifes.Nene :P
Jag kollar inte på det hela tiden.Jag hoppade inte till när jag fick reda på startdatumet.
Tror ni på det?
Då känner ni inte mej xD
Till viktiga nyheter.

Det har varit bankrån här i vår lilla by,Älvängen.
Ngn tog sin bil och körde i full fart,på trottoaren,vid min killkompis hus.han såg att massa barn hoppade för att inte bli påkörda.Jag blev chokad.Våran lilla by.Bankrån.
Men ingen blev påkörd iallafall.
Hoppas de fångar honom/henne.
Kommer säkert på nyheterna ikväll,eller vad tror du ?

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0