Vilket kalas ;P

Nu har jag precis kommit hem från ett roligt kalas,hos min nu 24årige kusin.
Vi åt paj,kakor och jag gosade med Milos,min kusin gulliga katt :)
Men efter ett tag fick vi ju åka hem.
Jag och Adam blev hungriga,så vi tjatade till oss kalorifyllda McDonalds.
Vad jag mådde illa senare...
Ska försöka dämpa med McDonken.

I London så pratade jag med mamma när vi satt på hotellets resturang,om att jag ska börja äta en liten skål med onyttigheter på lördagar.
Men har inte börjat än,men ska börja nästa vecka :)
Kan vara dags för det nu,efter mina överkilon.

Snart blir det Heroes,äntligen!
Så jag har längtat :D

Skulle bjudit på en bild ,men det funkar inte :(


Kommentarer
Postat av: Ida

hej, jag är urkass på att göra bloggdesigner och designen jag har är gjord av en annan tjej. Nu är det så att jag vill ha en ny design med nya bilder då jag nyligen har gift mig och så.



Är du sugen att hjälpa mig med en ny design?

2008-09-04 @ 16:36:46
URL: http://idatallhed.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0