Blogg sweet blogg.

Hej mina älsklingar!
Ledsen att jag inte har varit jätteaktiv de senaste dagarna,men som valigt har jag haft så roligt!
Igår var jag med Jesper och Linus och hade jättekul med vattenballonger.Jag vet att jag är barnslig,men ibland är det faktiskt rolig,och helt ok!
Jag och Jesper kastade en ballong mellan varandra,och jag fångade den lite dumt,så hela ballongen exploderade över hela mej.
Klumpiga mej :)

Skolan började ju idag också,och den var la lite sådär.Vi hade ju inte CD,utan lilla Pia-Marie,Emelie's gamla lärare,och Therese.CD är mycket,vad ska man säga,gladare på lektionerna!

Men iallafall,så var jag med Anna och Adina efter skolan , och vad vi hade så roligt!
Vi tog lite fjollbilder,men jag tyckte de blev snygga,alla utan mej såklart.

Men i morgon händer det saker.
Adam åker äntligen bort,till lägerskolan i morgon,och jag är ensam med mams och paps hemma.
Skööönt.Inget bråk.
Men tyvärr är det ju såklart gympa i morgon.
Wiie. :(

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0