M O P P E

Jag är såå lessen för jag inte skrev igår,men jag fick lite problem på kvällen,och sedan var det lite program som Top Model och CSI,så hann tyvärr inte.
Förlåt igen ;)

Men dagen har iallafall varit bra.Gympan var väldigt slapp,medan de andra hade fotboll,så fick jag och Aina spela valfri basket.Det var väldigt kul ;)
Bara jag och Adina.Fast man blev lite trött,av att hoppa upp och ner,upp och ner...

Resten av dagen regnade det bara,så rasterna var inte kanon precis.Men det var också Elevråd,och en i 6C blev Ordförande.

Jag vill åka moppe!
hihi ;)

Värsta Tråkigt..

Adam skulle hämta mej efter skolan,men så sa hans lärare att han och resten av killarna i hans klass,skulle till ungdomsmottagningen.Är det inte typiskt ?!

Ledsen Folks!

Hejhej!
Jag hann inte skriva igår,för att jag inte hann ;)
Hahha :P

Men i går gjorde jag mycket!
Jag började vara med Anna,och sedan kom Tvillingarna ;)
Så vi gjorde lite kurragömma osv innan de skulle gå hem.Mamma och pappa kom hem också,och då fick vi lite presenter jag och Adam ;)
Jag fick:
En påse Maltesers,En stooor mjölkchoklad,tuggummi travelpack och 6pack Nöt Créme :P
Mums!

Adam är snäll,och skjutsar mej till skolan idag...på moppen :D
Gissa vem som är glaad ;)

Jag älskar...

min bror ibland alltså!
Han är så snäll :)
Just nu ska han hyra en film till mej.GIssa vem som kommer frasa med snacks till den filmen,men vet inte riktigt vilken film bara xD

:/

Ni kan nog gissa varför jag inte har bloggat idag.
Jo,min j**** dator har kraachat igen!
En dag höll den,inte mer.
Varför är jag förvånad ?

Jag har haft värsta dagen.Det enda roliga i dag har varit att vara med Anna lite på kvällen och att åka moppe med Adam.


Är lite deppig,pga personliga saker.
Så vill inte srkiva..


Emmy Awards 2008!

Nu har jag inte skrivit om min favoritkategori på länge,så här kommer lite kändisbilder från Emmy Awards 2008!
Såklart är detta inte alla,men jag tog mina favoriter ;)


Teri Hatcher såg underbar ut i sin fina gula klänning på kväll ;)

Julia ''Christine'' Dreyfus i sin fina rosa klänning!

Nicolette Sheridan i en lila klänning men kanske lite lång.Kanske hon snubbla lite?

Jennifer Love Hewitt i min favoritklännig,svartvit och ett vitt halsband!


ja,det var allt :D

Fredag!

Så!
Nu har jag ätit.'

Farmor och jag har inte några jättestora planer nu ikväll.
Eller jo!Vi ska se ''Monster till Svärmor'' på kanal5 och mysa i vardagsrummet :)

Hoppas ni har en bra Fredag!

Veckasn blogg = jag!

Vad jag blev glad när jag loggade in på bloggen.
En av mina favoritbloggare, Lisa ,utsatte mej som hennes veckans blogg :D
Det är ju kul :)
Tack!

I dag hqr varit en jättebra dag!
Bara slapp i skolan,och en rolig dag med Anna på eftermiddagen.Vi spelade sims 2 och vi gjorde en hemsk historia.

F*n ska äta,bloggar direkt efter!

Det känns verkligen sköönt!

Nu har min dator kommit tillbaka!
Inget krav av Aam,att låna hans dator,utan bara min egen!

Men till dagen!
Min dag har inte varit kanon,för att på gympan,så hade vi fotboll,och jag skulle sparka bollen,och benet kom ur led.
Så jag har gått och haltat hela dagen,men det är bättre nu,med lite smärta då och då.
Mamma och Pappa har ju åkt till Danmark,med min morbror,hans fru,mormor och morfar.
Så nu är farmor och farfar här tills på söndag.så nog inga kompisar då ;(
Bara grannar,och min granne är ju Anna ;)

Kollar just nu på ''Vem kan slå filip och fredick'' på kanal5.det är ganska kul :)
Och en sak innan jag går.
Fatima åkte inte ut i går! :D

Vill ni vinna ?

Klicka då på den här länken.
Jag tävlar nämligen om en sak,och ni kanske skulle vilja hjälpa mej ?

Kram Emma

Vill ni vinna ?

Klicka då på den här länken.
Jag tävlar nämligen om en sak,och ni kanske skulle vilja hjälpa mej ?

Kram Emma

Neeeeeeej!!!

Fatima .min favorit i top Model missade plåtningen,så hon kan åkkka uuuuuuuuuuuut!

NAAAJ!!


Skoljoggen :/

Har ni någonsin tänkt på hur många i världen som bloggar.Jag är en bara en liten plutt,iskillnad vid de andra!
Men till saken.

I dag,så skulle vi haft språkval,men lille språkläran kom såklart inte,så ingen fattade vad vi skulle göra på Arosenius.
CD hade ju sovmorgon till 10,så allihopa knaprade sig tillbaks till skolan,och hade rast i en timme.I det iskalla vädret också.Hur kul tror ni det var på en skala 1-10 ?
Men tillslut fick vi gå in,och vara på fritids,från klockan halv tio till tio.Sedan var det NTA och bilbygge.efter det så var det lunch,korv med bröd,för att det var tråkiga skoljoggen i dag.vi fick äta,och sedan gå till grusplanen för ''uppvärmning''
sedan sprang vi.eller jag,Bella,otto och anna gick.hahah :P
Den var ju 3 ½ kilometer.jag orkar inte ....=P

anna och jag var med varandra efter skolan,en stund innan jag skulle äta och hade småkul ;)
nu ska jag gå och hjälpa pappa med bilen ;)

JAg hoppas

att dagen i morgon kommer bli bra.
Liksom,skoljoggen ?!
Bläh.Det positiva med det är att vi får sluta tidigare.Inget annat.

Men till i dag istället.Skolan har varit ganska slapp,fast det var ju gympa och lite sådant,så liksom inte egentligen så slappt.På vägen på två och halvan så stukade jag foten och fick gå tillbaka och hoppa hopprep med de andra.
Man fick välja mellan att springa och hoppa hopprep förstår du ;)
Skogen var skittråkig,men enkel.När jag och Anna parkerade cyklarna,så kom CD och undrade om vi kunde cykla tillbaka och hämta en sak som hon glömde.Vi sa såklart ja,för att slippa lite skog,och började cykla.Sedan kom vi tillbaka,efter väntan för att Lotta inte hittade det först,och vi fick göra det sista sakerna.
Snart ska jag skriva in orden på Glosboken.se och plugga på de nya.
Jag vet,jag är tråkig

Jackpot!

Jag fick högsta betyg på allt !
Värsta skööönt!
Mamma sa att jag ska få skålglass,vanlij såklart,med allt tillbehör :)
Till CSI såklart då ;)

skolan var la helt OK  i dag.Tråkig,men ok.
Tänkte gå in på Glosboken.se poch träna engelska tills i morgon,så ses :D

Utvecklingssamtal!

Snart är det dags för utvecklingssamtal.Då får jag reda på resultatet av Natioella Proven.
Önska mej Lycka till?

Linnéa!

Vilken överraskning!
Jag sitter lite vid datorn,och då frågar Linnéa på MSN om vi kunde göra ngt.
Ni kan ju gissa vad jag svarade ;)
Vi träffades vid Linnéas gamla hus och gick vidare till mitt.Vi har varit med varandra tills nu,och vad vi har haft skoj!
Vi började med att gå till Lekplatsen,och sedan hit.Min dator var inte klar då,så jag och Linnéa gick ner till Adams rum.eftersom Adam.Linn och Johan var däruppe,och vi sprang in i rummet,och ddär satt tre till.
Pinsamt värre :P

Nu ska vi snart äta Thaimat,som jag faktiskt aldrig har ätit förut.Så det ska nog bli gott,och ska installera lite saker på min stationära dator :)

Herregud

Gud vad jag har tr¨¨¨kigt.

God morgon!

Snart är det frukost så tänkte skriva vad jagska göra idag:

♥Laga datorn
♥Lära mejom datorer
♥ Få den datorn
♥Blogga
♥Kanske städa mitt rum :)

God morgon;)

Vila i fred!

                                                                                         Profile picture
Läste en chockerande nyhet på blogg.se.
Min favoritbloggare,Madde,har dött.
Hon led av Cancer och somnade in i söndags.
JAg är chockad.
Gör hennes mamma en tjänst.
Skänk en slant till Barncancerfonden genom att
Gå in på http://www.barncancerfonden.se/ och ge ett bidrag till Insamlingen
med namnet  "Den jävla idioten" som hon ville kalla sin cancer.
Pengarna går oavkortat till barncancerfondens forskning så att andra
barn och ungdomar kan bli räddade!

Vila i fred Madde!

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.


Jag knaprade på

Jag gillar inte sådant här smink,men jag måste spara pengar till kameran.
Bli snälla medlem här,och säg det till mej,så blir jag jätteglad
!

101,102,103

Är avundsjuk på Adam,så...

10 dagar
3 år
3 månader
3 timmar
34 minuter

Till min femtonårsdag.

10 dagar
3månader
3 timmar
34 minuter

till min födelsedag.

Inte lite tråkigt jag har va ?

EDIT :

I nedräkningen jag har är det bara 100 dagar kvaaar :D

Slapp Lördag.

Vad skönt det är.
Pappas dator har liksom en dockning till sin dator,så det känns som man sitter på en stationär dator.
Påtal om stationär dator,så har pappa en dator här,osm han ska byta hårddisk på,så jag ska få den,så jag kan ha spel och sådant på!
Jätteskönt,så jag kan ha mycket spel på min dator :)

Vilken kul Fredag.

Jag börjar med att säga förlåt till Adina.
Jag glömde ju skriva om ur kul vi hade i går!
Vi hoppade studsmatta,slappade med DH och hade jättekul :D
Jag längtar till på Måndag,då man får träffa dej igen :)
Sålänge tar jag in en bild jag snodde av Adinas BDB.


Leighton Meester sjunger loss!

Leightoon Meester sjunger.
Jag tycker hon sjunger bra,om det egentligen är hennes röst :P


Fulla på Cola

Nu är jag ganska irreterad.
Min brosha har fått hem sin moppe igår,och den gick sönder igen i går när den kom hem,så han går runt och tjatar och tjatar om det.Ganska irreterande.

Jag vill också säga grattis till min lilla brosha Adam,på sin 15årsdag!
NU är du byxmyndig,och får snart köra moppe!
Grattis Grattis!

Fick vakna klockan 09.20 i morse för att väcka honom.
Egentligen fyller ju han år exakt 20 i 7 på morgonen,men jga orkar faktiskt inte gå upp då :P

NU har jag äntligen lånat Titanic,så jag kan se den!
Alla tjejer har sett den i min klass,och nu är det min tur!
Jag har bara sett tills de åkte hitills.Har inte liksom hunnit mera.

Men kalas blir det klockan halv fem iallafall,och släkten kommer,och jag får stirra på.
Jag hatar Adams födelsedag ibland,för han är så irreterande då :/
Hahha :P

Vill också säga hur skönt det var att sitta och kolla på TV i köket,vid middagsbordet,så mamma och pappa inte somnade.
Vid klockan halv tio,medans Adam och hans ''gäng'' var här i går,gick jag över till Anna,och vi hade kul en stund.
Vi gjorde Cykelfotboll och Cykelbasket.
Undra om vi hade blivit fulla på Cola eller ngt :P

Rockstar!

Hahah,sitter här och nynnar på Nickelbacks Rockstar,som nog ingen har missat.
Eller har du ?

Hahahah :P

Äntligen helg!
Det gick ju på ngra minuter!
Jag,nörden,blev överglad eftersom vi fick Historialäxa idag!
Om Upproret i Sverige,på Drottning Margaretas tid.
Hm,

Adina skulle varit här nu,men hon äter hemma,så hon kommer nog snart :)
VI har bara slappat i dag,och medan hon var borta kollade jag på vår nya kökstv.
En Samsung 26 tums.
Gött :)

Nu kommer ADam och tar datorn såklart,så ses :)

Tillbaka!

Jag vet att jag inte har bloggat på senste,men jag varnade ju för mindre bloggning,nu när min dator är på lagning. ;)
Men nu har jag kommit i rätt spår igen.
Ska jag berätta om dagarna eller ?

Ja,det kanske är smartare.
I går så hände inte mycket.Linnéa skulle kommit,men efter ngra timmars väntan,så fick jag ett SMS om att hon inte kunde komma.Men så kan det vara.

I dag var det gympa,tråkig orienteig som vanligt,när vi har Kalle Tråk.
Vi har haft det ända sedan första Torsdagsgympan.Man börjar bli irreterad.
Men vi tjejer,har fått extra fritidstid i den salen,varje lunchrast på Torsdagen,om man vill!
Jag satt inne med Ahm,Anna,Jasmine och Adina i dag.
Cirkusen körde i väg i dag också,det var skönt,så man kan springa lite överallt,och plåboken inte kurrar igen.

Just nu är det Heroes som gäller,och vad det är spännande.Och äckligt.
Men bra är det iallafall!

På tal om ngt annat
 
Snälla,sluta göra reklam !

Jag älskar er <3

WIIE!

Wiiie!
Linnéa vet ni vem det är va?
Hon kanske kommer hit!
Är de tinte kul ?
VIll höra allt om hennes nya skola,kompisar osv :)
Har saknat henne så mycket :D

Ska bli kuuul :D

(Om hon får ^^ )

EDIT:
Linnéa kunde inte i dag,men i morgon :D

I skolan ( igen )

Nu 'r jag iskolan igen,och mår skkit!

Bankrån!



Moahaha!
Nu har jag snott till mej Adams dator igen :)
Visst,han blev kanske lite sur först,men jag stog emot honom!
Jag har inte fastnat framför Desperate Housewifes.Nene :P
Jag kollar inte på det hela tiden.Jag hoppade inte till när jag fick reda på startdatumet.
Tror ni på det?
Då känner ni inte mej xD
Till viktiga nyheter.

Det har varit bankrån här i vår lilla by,Älvängen.
Ngn tog sin bil och körde i full fart,på trottoaren,vid min killkompis hus.han såg att massa barn hoppade för att inte bli påkörda.Jag blev chokad.Våran lilla by.Bankrån.
Men ingen blev påkörd iallafall.
Hoppas de fångar honom/henne.
Kommer säkert på nyheterna ikväll,eller vad tror du ?

I skolan

Jag borde skaffa en kategori som heter ''I skolan'',för jag bloggar ju så mycket här.Just nu är den här datorn,en av de få som jag får tag på nu för tiden.Datorn ska in på lagning idag,och pappa lyckades rädda mina bilder! TACK!

Skolan har varit en slappig dag,men en tråkig nyhet.
Pia-Marie,min engelskalärare,har dött.
Ne,jag skojjar bara,men hon råkade ut för en bilolycka i går eftermiddag,så hon kom inte idag :/
Stackars henne!
Nu har jag två lärare med bilolycka i bakrunden!

Efter detta brukar vi ha Engelska i två timmar,men lilla Pia M är ju inte här,så vi får se hur det går med det!

När jag kommer hem ska jag slappa,och se på DH innan jag käkar lite Veggie Wok :)


Jag har jävligt ont i näsan nu,så jag har svårt att andas,för det blir stekhett,och det bränner.
Ska ta lite varm choklad kanske när jag kommer hem?  Varma drycker brukar lugna mej,och min ''förkyldning''

Snart är rasten slut,så ska kolla lite bloggar

DINA HÄLSAR!

Helgen - POFF

Nu kom jag tillslut fram till datorn,och ska blogga lite :)

I dag var jag med Jesper,och vi hade skitkul.
Vi drack Kolsyrad saft,det är godare,än det låter,och vi hoppade studmatta.
Men jag blev trött,och han fick gå hem.Jag vilade,började kolla på Desperate Housewifes på internet,och tog precis en dusch.Min hals blev verkligen illa däran( gammalt ord ),efter studsmattan,och den försvann efter duschen,så det var skönt :)
Om en timme ska jag lägga mej,så jag ska äta kvällsmat,och jag ska skriva ett roligt citat,från Desperate Housewifes.

De desperata tjejerna,stog och pratade om Mary Alice's död,och att hon skulle egentligen ha en middag den dagen.

Bree :  Jag fattar inte varför i ställde in middagen egentligen.

Lynette : Jo,när värdinnan dör,brukar middagen bli inställd.

Hahaha ^^
Den repliken var grym,tycker jag.

I morgon är det skolan igen,och vad snabbt helgen flyger förbi :/
Fast jag och Anna hade iallafall jättekul i går,och vi låg och babblade fram till klockan halv fyra.
Visst,blev man trött på morgonen,men det var det värt!
Vi såg på massa filmer,komendier såklart!

Måste Bree prata om julen?!
(Kollar på DH )
Nu längtar ju jag mer!

God natt allihopa!

Cpdata!

Jaha,nu har min dator krachat!
Perfekt!
Jag som har hälften av sommaren på den datorn.Jag vill ha min dator.
Nu kommer jag låna Adams eller Annas hela tiden,så ofta som möjligt,så bloggningen kommer nog minska nu,tyvärr :/

Men till glada nyheter,så har jag och Anna haft jäättekul!Vi har gjort drinkar,och sådant.
Just nu ligger vi i sängen,och har precis sett klart på Bring it on , All or nothing.
Jag har sett den jättemycket,men tröttnar inte,likadant som Mean GIrls,som vi ser på nu.
Jag och Anna fick smyga upp,för att bara borsta tänderna,för mina trökiga föräldrar sover!
Nu ska jag njuta av min tid med Anna,så vi kan prata hela natten!

Kram Emma


Kväll,ljuva kväll

Nu börjar Fredagen gå mot sitt slut,och det är jag glad för!
I morgon ska Anna sova över,så jag ska slappa i sängen,(nästan)hela dagen.

Jag ska berätta en rolig sak,som jag int e kunde nämna i bloggen,för Ronja läser den,men i dag hade vi en liten överraskningsfest för Ronja,som hej då,på måndag är ju hon borta!

Jag orkar inte blogga just nu,men lovar blogga i morgon!



Photoshop

Nu har jag börjat lära mej smått om Photoshop,så jag har provat mej fram,med Anna idag,och här kommer mina favoriter!



Duktiga lilla jag!

Nu har jag jobbat klart med både2 långa historier,diagnosen,rättning av matten och sådant,på en timme :)
Duktiga lilla jag :P

Jag fick vara lite på datorn,och jag kollade in Cd's dotter blogg [Länk] innan jag börja blogga och sådant skoj på internet.
Min MSN har dampat på sista tiden,så jag inte kan logga in,så ska kolla om det funkar med en ny lite senare.
Just nu provar jag Ebuddy,så hoppas det funkar :)
Ja,det funkade!

Efter skolan så är det ju helg!
Vad skööönt!

Men Ronja slutar ju nu :/
Det är ju inte så kul :(
Men så kan det vara.

Nu ringde klockan,så ses!

Cirkusen!

Nu är jag hemma från Cirkus,som jag gick på,idag igen.
Det var faktiskt roligt,vi hade platser längst fram,men Adina blev sjuk,så det var tråkigt :/
Hanna fick hoppa in för Adina,så inte showen fick dra sin kos!
Showen var galant,och allt gick bara bra!
Rambo,en av hundarna,hade rymt tidigare,så vi var osäkra om han hadfe kommit tillbaka,men vi trodde att han skulle det,för att jag hörde ngn prata om att han var vid tunnel,på väg till min farmor,så allt gick bra,och han var med!

Jag har faktiskt fasnat framför ''Vem kan slå Filip och Fredrik'',för om de blir slagna,vill jag såklart se det!

 Ska äta lite kvällsmat nu,och skicka lite mejl,så 
Puss puss :D

TÄVLING!

Tävlingbild
Sponsrad av [ Kärleksförklaring.se ]
Tävla hos [ TUMADRE ]



Tävlingsregler:
- Gå in på [ Kärleksförklaring.se ] och välj ut din favoritbok.
- Lämna en kommentar under detta inlägg vilken bok du vill vinna.

För att öka dina chanser:
- Du får delta flera gånger genom att lämna kommentarer under detta inlägg, men max 3 st/dag.
- Du får gärna låna tävlingbilden samt den kursiva texten och länka till tävlingen i din egen blogg.

 Hon kommer att slumpvis lotta ut en vinnare 30 september. LYCKA TILL!

Kan inte killar flytta?

Åh vad kul det var att logga in på bloggen!
Massa hade kommenterat!
Adina,CDs dotters kompis [Länk]och ngra som vill göra designer åt mej!
Kul kul :)

Men jag har just nu insett hur kul det känns att sätta sig att blogga,till vilka som helst!
Bara sätta på datorn,gå in på internet,och blogga!
Och få sånna värmande kommentarer!
Det slår inget!

Men till en tråkig nyhet...
Ronja {Länk} ska flytta....i helgen.
TIll Åtvidaberg,som är 4 timmar härifrån!
Liksom,3 veckors varsel fick vi om att hon skulle flytta,men inte nu på helgen!
Så imorgon är hennes sista dag på lilla Madenskolan.
Varför slyttar alla tjejer? Kan inga killar flytta istället ? :/

Vi fick våran första,riktiga läxa idag också!
En matteläxa,och jag är ju lite av en nörd,som älskar matte,så jag är glad :)
I morgon får vi lite svenska i läxa också.En uppsats.Men om vad vet vi inte.

Jag och Adina ( <3 ) var ju med varandra igår,och vad vi hade kul :D
VI och Anna har gjort en Youtubeaccont där,så det är kul!
Jag och Adina har gjort ngra,så jag ska fixa in till bloggen,när jag har skrivit klart.
Efter ett tag,så bestämmde vi oss för att vi faktiskt skulle gå på Cirkusen,nu när liksom Anna dansar.
Det har man inte sett så mycket =P
Men jag och Adina hade jättekul!
Adina hade cirkus i dag,så jag,Otto och Anna ska gå tillsammans i kväll,tidigt,så vi får bra platser,för Adina och Ahm,spelar de bästa rollerna!

Ne,nu ska jag ta tuggummi och surfa på nätet ;)

P.S Ursäkta min sångröst!








Nu är det jag igen :)

Nu är det Miem igen :)
Jag ville att Dina skulle prova blogga en gång,och det ville hon :)
Vi har precis haft läsförståelse,med temat Cirkus såklart.
Jag blev klar ganska snabbt,och jobbade med min historia,mordet på clownen ;)
CD fick gåshud när hon läste den sa hon :)
Det är la bra ? =D
Efter denna lektionen är det bara matte,sedan lunch efter det musik,sedan slut,och istället Diiina :D

Varför kommenterar ni inte så mycket folk ?
JAG VILL HA KOMMENTARER!
:D

Gästbloggning av Dina :)

Nu sitter jag i skolan med Emmis bredvid mej :) Vi lyssnar på Amy Macdonald via youtube.
Vi har nyss haft språkval (Spanska)  Hola amigas!  Ni får  själva lista ut vad det betyder ;)
Vi ska ha nån lektion om en kvart :( :) Vet inte om det är någon rolig eller tråkig ;;)
Efter skolan ska jag vara med Emma ;)


Det ska bli kul / Emmis

Till mej igen / Dina

Alla får ha en bra dag , det ska iallafall vi ha =D


Hejdå

My day!

Jag har varit ganska lat i dag,och bara legat i soffan i eftermiddag,efter Anna gått hem.
Jag har liksom inte orkat mera idag.Inte ens på hela veckan,jag måste ha minst en sovmorgon,per vecka.Förra veckan fick jag inte det,så är lite sur över det :/
Är iallafall trött den här veckan,alltså.

Har fått upp ögonen för en ny artist också den seanste dagen.
Amy Macdonald
Har ni hört talas om henne ngn gång?
Hon sjunger jättebra,och har bra musik såklart.
Lyssnat hela dagen på henne på YouTube osv.
''Mr Rock and Roll'' tycker jag är bäst iallafall.

Ni har nog inte missat heller att ''Vem kan slå Filip och Fredrik'' har börjat idag.
Kikar lite på det,bara för att se vad det är liksom.

Jag tror jag är allergisk mot en sak.
Smink
Bokstavligen!
I går tog jag på mej smink,för vi var tvungna till det på cirkusen,och jag fick utslag på kinden!
Fick sminka över det,kanske inte världsmart,men det hjälpe ;)

Snart ska jag äta kvällsmat,och sedan kommer en ny glad dag!


Ny TV!

Jag låg i sängen igår,och var deppig,för att min tv inte räckte inte till för att se från min säng,och då sa min pappa att jag kunde få den plasmatvn pappa hade tagit in på lagning.
Så gissa att jag är glad :D



I skolan!

Ja,som vanligt sitter jag i skolan,och bloggar,när jag får tid.
Moa var så snäll så jag fick låna hennes anvädaruppgifter på skolans dataserver,för jag fick hjärnsläpp,så det var schysst ;)
Vi har precis haft matte,och ska ha engelska efter detta :)

Ska kolla in lite sidor innan lektionen,så ses hemma :) 

Cirkusartist nästa!

Aldrig
Jag,cirkusartist?
Vi hade Cirkus i skolan i dah,för att vår skola ''hyrt'' in en liten circus.
Jag ska vara på grusplan snart,så ska blogga snabbt :)

Vi började dagen med att se Lilla Löpsedeln i skolan,innan cirkusen,och de pratade om Arbogamorden,Presidentvalet i USA osv..
Det var roligt,men sedan var det Cirkus.
De som har cirkusen är från Tyskland,men några kan iallafall svenska.Jag fick det tråkigaste,
Rockringar.
Vem kan inte det?

Ska ta fram lite saker nu innan,och skriver sedan :D

Hoppas Anna och Adina kommer <3

Önskeliska



Personligt 
Känner du dig missförstådd av andra ibland? 
Eller är det rentav så att du inte alltid förstår dig själv? 
Personligt är en bok om dig, som du kan fylla i bara för dig själv eller ge till någon som du tycker om och som du vill ska få en inblick i den alldeles unika person som är du. 
Här får du skriva om dina bästa och sämsta egenskaper, dina drömmar och målsättningar. 
Du får också berätta vad som gör dig arg eller ledsen, och vad som gör livet lite lättare.
 I slutet av boken finns dessutom några tomma sidor för allt det där extra speciella som du vill berätta om.
• Unna dig lite egentid: fyll i bara för dig själv, bara för kul. 
• Ge bort den ifylld till någon som behöver förstå dig bättre: partnern, kompisen, mamma eller en kollega... 
• ...eller be någon du vill veta mer om fylla i den!







 


Film,film,film!

Filmen är skitrolig hitills!
Det är filmen ''Härmed förklarar jag er Chuck och Larry'',med Adam Sandler,jag tror jag inte har sett en ända film som inte är rolig med honom.Pappa är och köper lite pizza,en liten fettodag i dag ja :)

Pappa skulle köpa en twister med.

Nu kom han hem,så cs :P


Hemma!

Nu är jag äntligen hemma,och ska snart se på film,så tänkte släng ain ett litet inlägg  :)
Lägerskolan,var inte kul.Man hade skittråkiga aktiviteter,och man fick lägga sig elva,och vakna klockan 7 på morgonen.
Inte så kul på en helg va ?
När personalen sa ''Hej då'',så bokstavligen sprang typ alla för sina liv,hoppade över staket och hoppade in i bussen.
Hahah,till och med jag gjorde det :P

Men bussresan var kul,men Adina åkte med sin mamma,så det var ett minus :/
Filmen har börjat nu,så skriver i kväll,efter filmen :)

Älskar er :D

Tråkigt

Vilken tråkig dag det har varit!
Mamma och min fröken skickade hem mej 2 timmar innan vi slutade,bara för jag hade haft ont i magen på morgonen och somnade på rasten.Så jag har suttit hemma och haft tråkigt.
De ville att jag skulle gå hem,så jag är frisk i morgon,så jag kan åka till den efterlängtade Lägerskolan Vidablick,Jönköping.
Jag kommer nog åka buss,med Adina och Anna,så tar med iPoden ;)
Så ett litet uppehåll under helgen,men ska äta,så ha en underbar helg! :D

Vilket kalas ;P

Nu har jag precis kommit hem från ett roligt kalas,hos min nu 24årige kusin.
Vi åt paj,kakor och jag gosade med Milos,min kusin gulliga katt :)
Men efter ett tag fick vi ju åka hem.
Jag och Adam blev hungriga,så vi tjatade till oss kalorifyllda McDonalds.
Vad jag mådde illa senare...
Ska försöka dämpa med McDonken.

I London så pratade jag med mamma när vi satt på hotellets resturang,om att jag ska börja äta en liten skål med onyttigheter på lördagar.
Men har inte börjat än,men ska börja nästa vecka :)
Kan vara dags för det nu,efter mina överkilon.

Snart blir det Heroes,äntligen!
Så jag har längtat :D

Skulle bjudit på en bild ,men det funkar inte :(


I skolan

Jag är så snabb på Svenskan,så jag hinner vara lite på datorn,så varför inte blogga?
Språkläran var jättekul,och jag har bestämt mej för spanska.
Vi får välja om 15 veckor,men ändå!
Vi hade prova på spanska i dag,och Miquel,som han heter på spanska,var jättebra!
Han är från Spanien,så det var bra :D
Vi har fått med oss läxa,så vi tränar på ngra ord tilll nästa gång.
Ett ord var ?Come te IIamos? som betyder Vad heter du ?
Kul :D

Snart är det mat i allafall,okej,kanske 1 timme kvar,men snart är det ^^
Vi hade precis Svenska,och skulle skriva en rysare,så jag skrev om Cluedomördaren.
Adina och Anna tyckte den verkade bra :D
Och jag ska sova med dom på lägerskolan också :D

Vad Mamma Mia är bra :D


Men nu är det rast,så ses :)

När jag kommer hem ska jag och Anna packa :D

Hjälp!

Snart dags för språååklära!!

Help me ...

WIIIE !

Nu har SIms 12 Livet i lägenhet kommit :D

In School

Sitter här i skolan,och skulle egentligen sluta om fem minuter,men vi blev klara ( kanske inte vi) och fick sluta.
Adina sitter brevd mej för att både hon och jag ska gå klockan 15.10.
Jag ska ta foto för Elvrådet (också) och Adina ska hämta sin syrra då.

Så skriver senare,och P.S vi slapp skogen :D

Innan dagen

Tänkte skriva ett litet inlägg innan skolan,så jag har ngt att göra i ngra minuter ;)
I går som sagt i förra inlägget var jag hos Otto,med ngra mer kompisar och vi hade jättekul.Tillochmed så vi kom hem en´timme och en kvart för sent.
Oops xD

Men i dag händer det massor av tråkiga saker.

1.Fotografering
2.Gympa direkt
3.Skogen

Alltså vilka 6or har skogen fortfarande?
Vi kanske,men det är skitatråkigt!
JAg vill ha matte eller ngt i stället...

Ska göra i ordning med nu och gå till Anna ;D

Ha en bra dag!


Hos Otto

Hej älsklingar!
Jag tänklte bara uppdatera snabbt,så ni inte tror jag har dött eller ngt,
Har ni sett den nya blogg.se designen ?  Jag hatar den!
Men måste ''jobba''.

RSS 2.0