M O P P E

Jag är såå lessen för jag inte skrev igår,men jag fick lite problem på kvällen,och sedan var det lite program som Top Model och CSI,så hann tyvärr inte.
Förlåt igen ;)

Men dagen har iallafall varit bra.Gympan var väldigt slapp,medan de andra hade fotboll,så fick jag och Aina spela valfri basket.Det var väldigt kul ;)
Bara jag och Adina.Fast man blev lite trött,av att hoppa upp och ner,upp och ner...

Resten av dagen regnade det bara,så rasterna var inte kanon precis.Men det var också Elevråd,och en i 6C blev Ordförande.

Jag vill åka moppe!
hihi ;)

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0