Det blev lite länge i går :P

Jag satt uppe till klockan halv 3 i natt,frö jag och Linnéa hade så skoj.Läs tex förra inlägget P
Så det blev lite länge :P

Fick värsta chocken när jag loggade in på blogg.se alldelles nyss.
Jag,Emma S,har fått 75 besökare i dag!
Nytt rekord!
Och hela min sida med översikt var full med kommentarer.Nu gäller det bara att svara på alla xD

Vaknade då vid kvart i ett i dag.och ja,ni läste rätt!
Så jag har typ bara slappat i dag,och nu väntar jag tills klockan 23,då Linnéa loggar in på MSN! :D

men först lite svaringar :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

vassegod...

2008-08-15 @ 17:54:09
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: mathilda

Jag vill också ha massa komentarer ;(

Haha, jag får typ aldrig det :(

2008-08-15 @ 23:18:14
URL: http://awaay.blogg.se/

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0