Tjopp,lopp

Hej mina kära underbara läsare!
I dag tog jag en välbehövlig sovmorgon.Jag känner att jag inte sovit ut på kanske hela sommarlovet,på grund av resor,vänner och shopping.Så jag sov till klockan 10 i dag,och drog mej i sängen till 11.
Efter det blev det Panini till frukost,mamma har köpt ett nytt paninijärn,så det blev invigning i dag.

I dag ska jag och familjen,inte Adam,men resten åka till Bäckebol,där jag t.ex köpte Sarah.
Där finns Expert och Chlas Olsson,så hoppas någon av de affärerna har iPod fodral,för i går hade inte affären fått in det.
Och sedan dess har jag tappat iPoden i golvet 2 gånger.
Dags att jag behöver ett nu!
Undra bara i vilken färg... ^^


Ses babe's!

Kommentarer

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0