Home from shopping!

Jag är ledsen att jag inte skrivit förren nu,men jag har shoppat hela dagen med Lina,och jag fick ääntligen tag på vinterstövlar och en vinterjacka.Det behövde jag verkligen!

Efter shoppingen,då vi satt och fikade,så babblade vi på,och kom på att jag kanske kunde vara hos Lina lite.
och det gick bra,så efter shoppingen,så var jag med Lina.
Och ni ska bara veta vilken stor TV hon har på sitt rum!
Större än den vi har i vårt vardagsrum!
Eller i hela huset.och hennes mamma,pappa och bror ( hon med ) har varsin!
GIssa vem som är avis?!

Men vad man gör man nu ?
Blir fetare,och fetare genom att deprimera framför Stjärnor på is med en cola och snacks.
Måste skärpa mej med det!

Adam är ute SOM VANLIGT med sina kompisar.Avis,som vanligt.
Men jag kan säga en rolig sak om honom.
Vecka 47-48 ska han praoa hos oss...Moahahha!

Kommentarer
Postat av: Adina Eriksson

Hej Emma!



Var var ni och shoppade någon stans ?? Kram Adina!<333

2008-10-19 @ 21:53:30

REGLER FÖR ATT KOMMENTERA:
1.Reklam är ok om det är tävling
,men inte bara reklam för din blogg!.
2.Inget elakt,då blir det radering
3.Anonyma kommentarer raderas.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0